Gå til innhold

hva skriver mann i brylupps innvitasjonene???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt blank jeg. Holder på å forbrede litt hva jeg skal skrive. Har ikke begynt å lage de ennå da siden d er en god stund igjen, men litt greit å få litt tips om hva mann kan skrive:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe e litt trøtt, skulle stå bryllups innvitasjonene.

Skrevet

Hmm.. det heter bryllupsinvitasjonene :)

 

Vi skrev:

 

Vi ønsker med dette å invitere

 

XX og AA

 

til EE og LLs bryllup

lørdag 30. august 2008.

 

Vielse finner sted i DD kirke kl. 14.00.

Etter vielsen ønsker vi velkommen til

middag og bryllupsfest på FF i VV.

 

Skrevet

Søk på kortbutikker på bryllupskort, der er det ofte noen forslag. Vi 'stjal' vårt forslag fra en kortbutikk:

 

I anledning vårt bryllup har vi den gleden av å invitere

 

Kari og Ola

 

til vår vielse i Oslo Kirke kl. 13.00 den 08.08.2008

med påfølgende middag og bryllupsfest på

 

hotell Oslo.

 

Med vennlig hilsen

meg og meg

Skrevet

hei! fikk nettopp en invitasjon, og der sto menyen og kontaktperson ift allergi/diett.. praktisk! ellers er det vel vanlig å nevne antrekk? og barnepass?

Skrevet

Hei

Vi skreiv det på en morsom måte vi.. de som mottok de likte det også :)

 

A og B lå på hver sin sofa en kveld, da B plutselig spurte: A, skal vi gifte oss? A spratt opp og hylte JA det vil jeg!

derfor er du/ dere________ inviterte i bryllup til oss den (dato) i kirke klokka ....... festen etter vil foregå på......... og middag (koldtbord) vil starte klokka........ Håper du/dere vil være med å feire oss på denne dagen ut i de sene nattetimer med god mat, drikke og dans!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...