fox`y Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Er helt blank jeg. Holder på å forbrede litt hva jeg skal skrive. Har ikke begynt å lage de ennå da siden d er en god stund igjen, men litt greit å få litt tips om hva mann kan skrive:O)
fox`y Skrevet 10. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2008 hehe e litt trøtt, skulle stå bryllups innvitasjonene.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Hmm.. det heter bryllupsinvitasjonene Vi skrev: Vi ønsker med dette å invitere XX og AA til EE og LLs bryllup lørdag 30. august 2008. Vielse finner sted i DD kirke kl. 14.00. Etter vielsen ønsker vi velkommen til middag og bryllupsfest på FF i VV.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Søk på kortbutikker på bryllupskort, der er det ofte noen forslag. Vi 'stjal' vårt forslag fra en kortbutikk: I anledning vårt bryllup har vi den gleden av å invitere Kari og Ola til vår vielse i Oslo Kirke kl. 13.00 den 08.08.2008 med påfølgende middag og bryllupsfest på hotell Oslo. Med vennlig hilsen meg og meg
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 hei! fikk nettopp en invitasjon, og der sto menyen og kontaktperson ift allergi/diett.. praktisk! ellers er det vel vanlig å nevne antrekk? og barnepass?
ennah78 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Hei Vi skreiv det på en morsom måte vi.. de som mottok de likte det også A og B lå på hver sin sofa en kveld, da B plutselig spurte: A, skal vi gifte oss? A spratt opp og hylte JA det vil jeg! derfor er du/ dere________ inviterte i bryllup til oss den (dato) i kirke klokka ....... festen etter vil foregå på......... og middag (koldtbord) vil starte klokka........ Håper du/dere vil være med å feire oss på denne dagen ut i de sene nattetimer med god mat, drikke og dans!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå