Gå til innhold

hva skriver mann i brylupps innvitasjonene???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt blank jeg. Holder på å forbrede litt hva jeg skal skrive. Har ikke begynt å lage de ennå da siden d er en god stund igjen, men litt greit å få litt tips om hva mann kan skrive:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke velkommen til brylupp ivertfall:) Det skrives bryllup :) Bare ett lite tips:)

Skrevet

hehe er så trøtt at jeg så ikke at jeg skrev så feil:op

Skrevet

Hurra,vi skal gifte oss!

 

Vielse i ***** kirke,

lørdag 15.september 2010,kl 14.00

 

Middag serveres på Restauranten kl 16.00,

etterfulgt av kaffe og kaker.

 

Velkommen!

 

S.u. innen 1.august

tlf :******

 

Hilsen Brudeparet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...