fox`y Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Er helt blank jeg. Holder på å forbrede litt hva jeg skal skrive. Har ikke begynt å lage de ennå da siden d er en god stund igjen, men litt greit å få litt tips om hva mann kan skrive:O)
*Joa* Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 ikke velkommen til brylupp ivertfall:) Det skrives bryllup Bare ett lite tips:)
fox`y Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 hehe er så trøtt at jeg så ikke at jeg skrev så feil:op
Franz Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Hurra,vi skal gifte oss! Vielse i ***** kirke, lørdag 15.september 2010,kl 14.00 Middag serveres på Restauranten kl 16.00, etterfulgt av kaffe og kaker. Velkommen! S.u. innen 1.august tlf :****** Hilsen Brudeparet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå