Gå til innhold

flere som har hatt dåp eller?


mai mammaen til to

Anbefalte innlegg

her har vi hatt dåpi dag og det gikk supert..;) mini var skikkelig rolig i kirken. vi var der vel i ca 1.5 time nesten.. når han kom frem til presten smilte han til han hele tiden og sa røøøøøørøøøøøø.. hehe.. sjarmtrollet mitt altså..;)

 

i besøket var han våken helt i starten. så sov han vel omtrent 2 timer..hehe..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da. Sitter nå og planlegger den som kommer den 31 aug. Gleder meg til å holde det selv denne gangen og få det slik jeg vill. Med første mann var det svigermor som hold den for oss og det ble liksom ikke oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Veldig koselig med dåp. Vår datter døpte seg for to uker siden. Det ble noe skrik innledningsvis av gudstjenesten, men etter at hun fikk vann på hodet ble hun stille. Jeg får tilføye at jeg holdt henne på armen og vugget henne den siste delen av gudstjenesten, for at hun ikke skulle skrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde dåp p søndag vi:)

va så kos:)

litja skrek de 10 første min i kirka så va a gla å fornøyd restn:)

d vare i 1 å hal time så samantha såv sæ gjennom nestn alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi hadde dåp 10.august. Skulle egentlig hatt utedåp, men det regnet så det blr kirka likevel. Lillegutt var rasende for dumme mamma vekte han for å ta på kjole midt i formiddagsluren :-) Hadde heldigvis tatt med meg ei flaske med melk i tilfelle, og da han fikk det var det greit! En koselig dag med familien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde dåp i går, og kan vel ikke si det gikk bra.

Damian gråt fra vi satte foten innenfor kirkedøren, og fortsatte resten av dagen i grunn. Vi som ikke skjønte noenting. Han er jo så snill til vanlig. Hysterisk gråt kan man kalle det....

 

MEN da de fleste gjestene hadde gått byttet jeg tøy på han. Kjolen kastet han nesten med en gang. Men han hadde den hvite bodyen og strømpebuksa på seg. I det jeg tok dette av stoppet hele gråten. og han var rolig resten av kvelden. Jeg fant ut det at den strømpebuksa hadde jeg kjøpt på lørdag, glemt å vaske så han fikk den ny på seg.... Tror rett og slett den klødde jeg...Tenk om det var så enkelt. Angrer på at jeg ikke prøvde å skifte tøy tidligere.

 

Men nå er det over!!! Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...