snurkelurke Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 begynner å nærme seg nå, og lurer litt på hvor mye ansvar dere fordeler.. jeg har gitt en søster ansvar for sanghefte (vi ordner forside, men får ikke se sangene), en annen søster barnepass av tulla, bror gaveåpner. også kommer jeg til å fordele kakebaking og musikkstyring (lager bare spillelister).. hva mer er igjen?
*mamman til tw og bi* Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 pynter du kirka evnt lokaler selv?henting av brudebukett?bilpynt?
snurkelurke Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 takk! mange småting å få oversikt over..
theamoren Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Sjåfør til natten, hvem kjører gavene der de skal? Skal du la gavene være i lokalet, må det være en vakt der om natten.. Hvem låser? rydding dagen derpå? husk at servitører, kokk og toastmaster har stort sett kontroll over det meste, spør de om tips - de har nok gjort det før! Det viktigste du kan gjøre er å nyte dagen, du får din mann og det er det viktigste!! Det er virkelig den beste dagen i livet, barnefødsler kan liksom ikke sammenlignes (har hatt to fødsler, det er noe heeeelt annet! dette er din og din manns dag!!) slapp av, husk å få minst EN til å filme, gjerne flere! og legg ferdig frankerte og adresserte konvolutter og tomme brenne cder rundt i tillegg til engangskameraer, få toastmaster til å informere om at dere ønsker masse bilder og filmer! Vi hadde også polaroidkamera og en gjestebok, som gjestene tok bilder av hverandre og limte inn og skrev en hilsen til oss.beste gaven vi fikk av toastmasteren vår!!
snurkelurke Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 takk! her var det masse jeg ikke hadde tenkt på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå