MammaMia=) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg er nå i uke 34, (35iflg bim). Magen datt ned i starten av forrige uke og har nesten hele tiden etter det hatt kynnere og det presser en del nedover.. Har fått beskjed av legen om at det er godt mulig at hode er festet siden babyen har ligget med hode ned i over 2 mnd allerede.. (langt ned i bekkenet) Er det flere her som har kjent dette så tidlig og/eller er det et lite tegn på at babyen kan komme før terminen..??
Målfrid Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Magen min datt ned i uke 31, slimproppen gikk rett etterpå. Er nå 35+3 og heldigvis ennå gravid. Var innlagt i uke 32 for å stoppe rier, det gjør de ikke etter 34 uker. Har fått beskjed hos gynekolog at fødselen kan start når som helst iom at jeg er ferdig modnet og har litt åpning. Har tatt det veldig rolig i mange uker. Babyen kan komme før termin, du kan ev be legen din henvise deg til gynekolog for GU-ultralyd for å se om du er moden og har åpning.
MammaMia=) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Ok. Slimproppen har ikke gått ennå, så er jo en sannsynlighet for at det ikke skjer noe før termin da.. skal til legen til uka, så kan jo høre om det er mulig å bli henvist videre. Takk for svar, greit å være litt mer på den sikre sia og vite at det ikke bare er meg...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå