ls83 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 heisann.. åssen går det med dere?? tulla mi har det bra, veit ikke om du husker det, men du spådde riktig angåene ks, og i hvilken uke... alt stemte.. også er det denne eksen igjen da veit du.. vi har vært på ferie sammen i sommer og det gikk vedldig bra.. håper jo enda at han kommer tilbake til oss, kan du se noe nytt?? jeg er født 160183
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 joda husker deg.Du fikk jo jente de kjempe tidlig..uke 34?eller no. Føler at han ikke kommer helt tilbake enda.Har varierer veldig fram og tilbake.Litt usikker på hva han egentlig vil.
ls83 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 hun kom i uke 30... ja det stemmer det, han er usikker på hva han vil.. kan du se om det er noenb andre damer inn i bildet der eller har vært det? husk jeg tåler å høre det om det er sånn.. he he men når du sier ikke enda, betyr det da at han kommer tilbake en gang?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 ja tror faktisk han gjør det..mulig det blir no når mørketiden kommer og kulden setter inn.
ls83 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2008 tusen takk, er det jeg tror også, han sier selv at han må ha litt tid alene i den nye leiligheten sin, har akkurat flyttet inn der nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå