Snupp@ med 3 barn Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg er muligens litt teit, men er ikke det vanlig med en underlivsundersøkelse i løpet av svangerskapet. Er 32+2 og har enno ikkke hatt det. Har ikke det helt store behovet altså, men har jo hatt det med de andre to (skiftet lege siden sist). Er det ikke nødvendig?? Setter stoor pris på svar
Snupp@ med 3 barn Skrevet 10. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2008 dytter meg selv.....sorry at jeg maser
kriztie Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde min på første kontroll, da var jeg bare 8 uker. Hadde også en i uke 28 pga en infeksjon nedentil. Har du noen plager eller noe så kan du altids be om en undersøkelse:o)
Lilje74 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg fikk beskjed om på min første kontroll at det hadde de sluttet med som standard for svangerskapskontrollene nå. (Venner som har hatt flere barn forteller at det er forskjellig hva som er prosedyre fra barn til barn, så de gjør tydeligvis stadige endringer).
Målfrid Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Det er nok ikke vanlig med underlivsundersøkelse lenger hvis det ikke oppstår noe underveis da:-) .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå