Mama B Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Er det ok å kjøpe disse? Flere som har brukt det?? Har hørt noe om at de er bleket/tilsatt kjemikalier osv.. men de andre skinnene er jo så dyre!
Mrs. Bouquet Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Spørs hva du skal bruke det til, er det bare for isolasjon vil det fungere fint. Men slik mange liker å bruke det, med babyen liggende rett på det er det nok for langhåret og behandlet.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 vi har kjøpt dette.. vi tenkte å bruke de til at bebien skal ligge rett på det.. er ikke dette ok asso?
Lilje74 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg har kjøpt et slikt IKEAskinn til min toåring nå - som ekstra koseteppe på rommet o.a., men brukte et skikkelig fint et fra Nøstebarn til henne da hun var baby og har tenkt at lillebror skal få sitt eget Nøstebarnskinn nå :-)
PrincessElisabeth Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Vi har dette lammeskinnet og har aldri hørt noe om kjemikalier ol... Ikea's lammeskinn er ikke noe særlig dyrere enn andres, vi har 1 fra ikea og 1 fra o.olsen, og betalte akkuratt det samme(pluss/minus50,-) Nå etter å ha hatt dette ville jeg anbefalt det korthårede lammeskinnet som ikea nåhar tatt inn, eller du kan gjøre som vi gjorde; legge helseteppet over lammeskinnet. I og med at det er langhåret er det ikke like godt å bruke til baby, etter min mening iallefall, men vi har brukt det masse til 2åringen vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå