Mikkemafian Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hei, har lest litt på innleggene her, og har funnet ut at vi har nokså lik histore. Brukte lang tid på første og fikk full klaff på første forsøk med nr 2 som endte i tårer.... Hvordan går det med deg nå? Fått mensen tilbake? Jeg er snart ferdig med min mens, og klar for å prøve videre... Håper det klaffer igjen snart for oss begge to!!
Minesmå:)+en til! Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Heisann! Rart å se nicket mitt i et innlegg, men så hyggelig at du tar kontakt:) Det går bra med meg nå, føler jeg skal klare å komme meg videre, men gud så trist det var å miste. Fra glede til tårer så plutselig.... Jeg hadde sa 16 juli og har ikke fått mensen tilbake, men testa positivt på el-test i går og i dag, så vi prøver igjen med en gang vi. Klarer liksom ikke la noen sjanse gå til spille. Når mista du? Var du langt på vei? Hvor gammel er første? Leon er snart 2 år, så vil jo snart bli gravid igjen.,,
Mikkemafian Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde en MA som ble oppdaget i uke 11. Den lille i magen hadde vært død lenge, men jeg begynte heldigvis å blø. Var så glad for at jeg ikke måtte oppdage det på ordinær ultralyd!!! Dette var 30. juni. Lillemor er ikke eldre enn 10 mnd, men det tok 3 år å lage henne, så vi ville ikke vente et sekund... Jeg er 31 år, så jeg vil helst ikke ha 3 år til:(
Minesmå:)+en til! Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Åhh, får håpe dere og vi blir gravide igjen snart!....
Mikkemafian Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 Så bra at dere fant eggløsning i hvert fall. Det beyr jo at kroppen er i funksjon igjen, ikke sant?? Når har du ikm da?? Skal krysse fingrene for deg!!
Minesmå:)+en til! Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Hei! Har IKM ca 23 august tror jeg.. Bra at du krysser fingrene for meg! Var jo såå glad da jeg ble gravid, og vil kjenne samme følelsen igjen snart!
Minesmå:)+en til! Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Har du msn eller noe? må jo holde følge...
Mikkemafian Skrevet 12. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2008 23 august, det er jo ikke så veldig lenge til. Utrolig hvor lang den ventetiden fra el til ikm virker egentlig... Vanligvis flyr dagene så fort at, men akkurat i den perioden er det sakte film på alt!! Har ikke msn, nei, så vi får prøve å holde følge her..
Mikkemafian Skrevet 12. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2008 Tror jeg hadde positiv el-test i dag... Er så usikkert med de billigtestene. Skal teste med CB i morgen tror jeg...
Minesmå:)+en til! Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Åhh, spennende! Nei, det er jo ikke lenge til 23 august, men ja... dagene snigler avgårde.. HÅPER så inderlig at det klaffer altså! Har 4 andre vennepar som prøver/skal prøve nå, så jeg vil ikke være sist ute heller, vil IKKE bruke over året denne gangen.
Minesmå:)+en til! Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Med billigstrimmlene skal test streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken:) Jeg fikk det ivertfall... 1 dag etter el.slimet.
Mikkemafian Skrevet 13. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. august 2008 Vet akkurat hva du mener. Vi vil heller ikke bruke så lang tid:) Det er 4 par rundt oss som nettopp har blitt gravide, og det er litt stressende, kjenner jeg. Er selvfølgelig veldig glade på deres vegne, men skulle bare ønske at det gikk like lett for oss!! 2 av dem har termin rundt de tider da jeg skulle hatt, og det er hardt... Vedder på at bebisene deres kommer akkurat på min termin. Huff nei, det ville vært typisk, men.. Jeg kommer til å ringr fertilitetsklinikken hvis ikke det klaffer denne pp. Vi har noen egg liggende i frysen der, så vi får satse på at det er noen søsken:)
Mikkemafian Skrevet 17. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2008 Er litt nyskjerrig, jeg da... så jeg var en liten tur innom ikm uke 34 tråden... Huff så trasig med tantebesøk!! Hadde liksom litt troen på deg med disse spottingene dine... Men men. Jeg er helt på bærtur selv. Tester fremdeles etter el, uten hell. Grrr. Kunne det ikke bare vært sånn at alle som ville bli gravide, ble det på første forsøk???
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. august 2008 #14 Skrevet 17. august 2008 Åhh, ja dette var helt rart! Trodde ikke det jeg så da jeg var på do.. hehe! Men men, gidder ikke legge meg ned å sutre av den grunn. Nå er ivertfall kroppen helt klar for å bli gravid igjen... var litt rar klumpete mens jeg har nå. sikkert litt rester... Håper du finner el snart da Jeg skal også teste etter el denne pp! tvi tvi
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 #15 Skrevet 17. august 2008 Synd at mensen kom Leon... Lykke til neste pp!! :-)
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. august 2008 #16 Skrevet 17. august 2008 Lykke til du også!! neste pp er vår!!! Vi må holde følge! Har du msn?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 #17 Skrevet 17. august 2008 Jepp, har sendt deg en melding til postkassen din nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå