Gå til innhold

Toro muffins (lyse).. er de gode?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og egner de seg til å fryse?

har fått oppskrift på en sjokoladekake også (langpanne), står at den egner seg å fryse ned.. kan jeg fryse ned hele da med pynt å alt? eller lønner det seg å lage glasuren samme dagen? uerfaren baker ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes iallefall at de toro produktene er gode. bruker både muffins og langpanne pakkene, og det går kjempefint å fryse de. om du fryser med glasur er muligens litt smak og behag, men det går bra det også:-)

Skrevet

ok :) takk for svar! pleier alltid å stresse med bakinga i siste liten, så tenkte jeg skulle være ute i litt god tid for en gangs skyld :)

Skrevet

Jeg syns de er helt OK jeg. Bruker å hive litt daim-strø i røra, da blir muffinsene knallgode:) Bruker å fruse de, men uten glasur og pynt.

Hvis jeg lager de mørke muffinsene bruker jeg å hakke kokesjokolade å ha i. Mmmmm :)

 

Skrevet

jaaa;) dei er kjempe gode!! ;) elsker toro. hehe. går helt fint å fryse dei=) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...