mamma`n te Kaja Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Og egner de seg til å fryse? har fått oppskrift på en sjokoladekake også (langpanne), står at den egner seg å fryse ned.. kan jeg fryse ned hele da med pynt å alt? eller lønner det seg å lage glasuren samme dagen? uerfaren baker ja
shine1978 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 jeg synes iallefall at de toro produktene er gode. bruker både muffins og langpanne pakkene, og det går kjempefint å fryse de. om du fryser med glasur er muligens litt smak og behag, men det går bra det også:-)
mamma`n te Kaja Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 ok takk for svar! pleier alltid å stresse med bakinga i siste liten, så tenkte jeg skulle være ute i litt god tid for en gangs skyld
Pocoyoツ Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg syns de er helt OK jeg. Bruker å hive litt daim-strø i røra, da blir muffinsene knallgode:) Bruker å fruse de, men uten glasur og pynt. Hvis jeg lager de mørke muffinsene bruker jeg å hakke kokesjokolade å ha i. Mmmmm
"husmor"med lille Nora Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 jaaa;) dei er kjempe gode!! elsker toro. hehe. går helt fint å fryse dei=) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå