Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 ...burde ikke jordmor følge opp litt i forhold til kosthold osv. Det er jo helt tydelig at de gir faen,om ikke annet så for ungen sin del... Ikke er det spesielt pent med slike svæææære babyer heller. Ser grotesk ut.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Pass deg så du ikke får en selv tankeløse skrulle
ifie Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 HAHAHAHAHA! Forrige gang ble jeg provosert av et slikt innlegg. Dette var bare utrolig lattelig! Bedre lykke neste gang!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Hahaha, så alle feite får feite unger? Ei jeg kjenner er sånn halvfeit. Første gang fødte hun en på 5 kg, andre gang fødte hun en på 2,5kg. Begge var til terminog kostholdet var det samme. For klar den du!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Dumme babyer (sin mor opp av dage) ser heller ikke pent ut...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Vet ikke helt om jeg tror at det skyldes bare kostholdet jeg.... Hvis det stemmer burde jeg ha fått megastore babyer. Spiste usunn mat og godterier som besatt under alle mine tre svangerskap, men alle babyene var under 3 kilo!
Fire småtroll Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Hehe, ganske morsomt med sånne innlegg, jeg vet ikke om du er totlat uvitende eller bare ute etter å provosere..... Uansett kan jeg godt forsvare meg litt jeg, og legestanden også for den sags skyld. Joda, en får ekstra oppfølging nemlig. Det blir tatt glukosebelastningstest, og jeg fikk også gode råd om kosthold. Jeg fikk beskjed om å ikke spise NOE godteri, ikke lørdagsgodt engang, ingen raske karbohydrater, og masse grønnsaker, ikke så mye frukt. Jeg er normalt en ganske høy jente i str 38, lagt på meg mellom 12 og 16 kilo og fått tre babyer på nærmere 5 kg! Jeg påtar meg ingen skyld for vekta til ungene mine. Kanskje jeg skal skylde på mamma (1,66 høy og 50 kg tung) som har fått fire barn på mellom 4,5 og 5 kilo, eller kanskje på mormor (en nett liten dame) som fikk to barn på rett over og rett under 5 kg? Arv og gener kan være noe dritt noen ganger, ihvertfall når vi pga det produserer "stygge" kjempebabyer ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Andre gangen røyka hun gjennom svangerskapet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå