Gå til innhold

Noen som vet noe om dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra ca uke 6 til 9 hadde jeg to friske blødninger og spotting resten av tiden. Var på ul i uke 7 og fikk se et bankende hjerte. Ved første legekontroll i uke 13 oppdagen legen at jeg hadde en svært ømfintlig livmorhals som blør lett. Starter på uke 15 i morgen.

Nå har jeg en tanke som jeg ikke klarer å slippe. Kan blødningene skyldes misdannelser på fosteret???? Og kan det være at kroppen min ikke har "ordnet opp"?? Har liten lyst til å ta ekstra ul for å prøve å finne ut dette, men tankene er der. Tenker og at vi er sterke nok til å takle det som eventuelt måtte komme, men....... uff, er vel bare å vente å se, men er det noen som vet om blødninger kan være et tegn på at noe er "galt" med barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ømfintlig livmorhals, fordi jeg har tatt en bit av den pga kraftige celleforandringer.. så når legen min tar celleprøve blør jeg en del men ikke noe farlig..

Har du hatt noe sånt??

Skrevet

Nei har ikke hatt noen celleforandringer, men blør ganske mye hver gang jeg tar celleprøve.

Skrevet

Hmm da vet jeg ikke.. men hør med legen din.. Er nok ikke noe farlig :o) lykke til...

Skrevet

Vet ikke om det kan være et tegn på om det kan være noe galt med barnet. Men jeg opplevde selv en del blødninger i mitt første svangerskap i 1 og deler av 2 trimester. Var på ul og de mente det ikke var noe liv der, men de tok blodprøver av meg for å være på den sikre siden. Alt viste seg å være bra :-) Den første tiden var jeg mye sykemeldt fra jobben og fikk beskjed om å holde meg mye i ro. Blødningene avtok etterhvert og jeg vendte tilbake på jobb igjen. Sønnen vår er nå en vilter frisk sjarmør på 4 år :) Ingenting gale. Men for ca ett til to årsiden ble jeg igjen plaget av en del blødninger og denne gangen var det en del tykt slim også. Det viste seg at jeg hadde noen blodårer som lå gangske langt ute på livmortappen. Disse fikk jeg "brent" av en gynekolog, og har ikke hatt noen plager siden. Nå er jeg gravid i uke 11 med nr to og har enda ikke opplevd noen blødninger.

Ønsker deg lykke til videre!

Skrevet

Jeg hadde småblødninger nesten gjennom hele svangerskapet. Var på en del ul for å sjekke, men alt stod bra til med den lille. Grunnen til blødningene var ømfintlig livmorhals hos meg også. Jeg fødte en helt frisk og nydelig datter! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...