Gå til innhold

Dere som driver med FF, eller vet noe om dette med tempen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få lagt ut link til charten min. Har prøvd å kopiere og sånn, men det går jo ikke. Sikkert enkelt, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det.

Ellers så lurer jeg på om det er normalt å ha relativt svingende temperatur? Synes min er litt rar... har ikke målt hele syklusen, men den gikk fra høy til lav, for å så å stige igjen nå. Hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg legger ut link, og kanskje kan hjelpe meg å forstå de få dagene jeg har målt, så hadde jeg blitt veldig glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

For å få en egen url til charten din må du gå på:

"Sharing" og "home page setup" i venstremenyen. Der kan du se din url under "Your Charting Home Page Web Address:"

Hvis du vil kan du se på min gravide chart, så ser du at også jeg hadde store svingninger i tempene: http://www.fertilityfriend.com/home/1d410e

Allikevel skal du lett se når el har vært med den konstante høyrere tempen som vil være etter EL. Hvis du legger inn din url kan jeg ta en titt på den :)

Skrevet

å så flott! Tusen takk skal du ha... nå skal jeg finne den frem, så må du gjerne titte på den. Har ikke gjort det mange dagene, men blir litt stressa av de store svingningene. Lurer på hva som er normalt...

Skrevet

Så på charten din Giina... var det da EL på dag 19?

Skrevet

Den charten min er bittelitt uoversiktlig i og med at jeg ikke testet HVER dag. Jeg valgte å ikke teste de dagene jeg hadde drukket alkohol bl.a. Min eggløsning var den 6. eller 7 mai (testet ikke 7.mai derfor litt usikker). Dersom du ser på mine temper ser du at ALLE temper etter el er 0.5 grader eller høyere enn siste høyeste tidligere temp (3.mai). Det er ikke så enkelt å se på enkelt-temper, man må liksom få et helt bilde får å få en oversikt.

Uansett, har nå tatt en titt på charten din og synes også tempene varierer ganske kraftig. Hadde du så høy temp første dag av mens? Husker du å tempe til samme tid hver dag med minst 3 timers søvn? og det må tempes med en gang du står opp (helst før du går ut av sengen)?

Skrevet

Ok... jammen ikke enkelt dette her.

Joda, jeg temper hver dag til samme tid, halvåken i sengen, men de to siste dagene har jeg drukket alkohol... vært i bryllup 2 dager på rad;o) Kanskje den synker igjen imorgen da? Har ikke tempet fra første dag av mensen, så vi får nesten se det ann da kanskje? viktig å ta det fra dag 1 kanskje? jeg blir litt stresse fordi jeg har hørt at vekslende temp kan tyde på monofase... jaja, da finner jeg det iallefall om det er noe galt i løpet av de nærmeste månedene da. Håper jeg har EL da... Får gå inn å se på charten din igjen...

Tusen takk for at du tok deg tid! :o)

Skrevet

Da har vi forklaringen på hvorfor dine to siste temper er så høye. Man skal IKKE tempe når man har drukket alkohol, hatt en urolig natt eller er syk for da blir de ikke korrekte. Bør nok tempe hele syklusen, ja, men en gang må man jo starte :)

Man kan jo finne ut forskjellige ting ved å tempe også, så det anbefales virkelig. Ser forresten ut som de andre tempene dine er normale (foruten den første, men ikke alltid man har en logisk forklaring heller). Send meg gjerne en PM om du har lyst at jeg skal se igjen en gang.

Lykke til!!!!!

Skrevet

akkurat ja, da har vi nok grunnen der ja. Man lærer jo så lenge man lever vettu;o) Og engang så må man jo begynne ja! Så da er det godt å ha sånne som deg som har litt peil:o) Tusen takk! Det kan godt hende jeg sender deg en PM etterhvert... Tusen takk for tilbudet! Og takk for lykkeønskninger... masse lykke til til deg og!

Natta:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...