Mille** Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Føler meg skikkelig tåpelig, er da et voksent menneske, men jeg liker ikke å være alene hjemme på kvelden og natta. Har jo lille snupp her, men føler ikke det hjelper stort. Skal ihvertfall ikke høre på krim-lydboka mi i kveld, det er nå helt sikkert!! ;o) Hilsen pysa
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Til en pyse fra en annen: " du er ikke alene". Jeg går ikke ned i kjelleren her etter mørkets frambrudd.. Selv om mannen er hjemme. Og liker ikke å være alene hjemme jeg heller. Eller syntes det er herlig å ha huset for meg selv, men veldig kjekt at mannen da kommer hjem før jeg legger meg..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 har det akkurat som kokkelimonke =)
Mille** Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Godt å ha huset for seg selv ja, men ikke på natten. Får driste meg på badet og fjerne øyesminken, hvis jeg tørr å lukke øynene da. ;o) Selvfølgelig måtte filmen jeg gløtter på plutselig handle om et lik som dukker opp på et bad......!
Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Hihi,typisk at sånt skal dukke opp på tvn når man minst ønsker det og trenger det:) Har blitt bedre etter at mannen begynte å jobbe skift for 3 år siden. Men må innrømme at det går mest i komedier og dokumentarer når han skal jobbe natta:-D fantasien min trenger ikke påfyll for å si det sånn:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Ikke noe kjempe glad i å være alene jeg heller.. Eller jo deilig å ha huset for meg selv, men når lyset slukkes i huset og jeg skal legge meg. Da ligger jeg å hører etter lyder - bor i et gammelt gammelt hus.
blond Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Det hadde jeg også gjort om jeg bodde i et gammelt hus. Her jeg bor er det bare kjelleren etter mørkets frambrudd som lager skrekk i min kropp. Det er bedre om mannen min er hjemme, men når jeg er veldig trøtt, bare ikke har fått lagt meg enda, da er jeg lettskremt.
Deidei Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Det er ikke noe gøy å være alene hjemme på kveld og natt.. men her i huset har jeg ikke noe valg siden mannen min jobber natta... Og det værste er at vi bor i gammelt hus med mange lyder. Jeg har nesten noia når jeg skal ned på kjøkkenet for å lage flaske melk til lillegutt.. huff... og så disse kattene vi har (3 stk) som skraper på døra så fort de hører noen inne... grøss.... Da er det godt å krype under dyna med barna.....
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Nei, ikke husredd. Kjeller og loft har jeg ikke problemer med verken dag eller natt. Det er mer praktisk å lete etter ting i lyset, det er nå en ting. Men vi har et vedskjul ute i hagen, og der liker jeg meg ikke. Men jeg tror det er på grunn av edderkoppene. Får i alle fall ikke inn noen energier av annen art der. ))
~~DoraDora~~ Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Jeg får det for meg av og til, at noen iaktar meg...og da feler jeg veldig. (selv om mannen min er her med meg. hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå