Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Som skal svare klysete på andres innlegg? De må ha en grå og trist hverdag som ikke har annet å gjøre enn å forurense Kanskje hurpedebatten hadde vært noe for dem
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Det blir alltid sånn når mange kvinner er samlet på et sted, desverre..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Til alle hurper: Bli voksne!!! folk skriver her inne, fordi de er i tvil å søker råd. Det er F#"!& meg ikke koselig å få sånne svar tilbake da!!! greit at noen av innlegga er helt på tryne. men trenger da ikke å være hurper forde!!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Herregud som du gnåler.. Smil til verden! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 En plass må jo vi også holde til? Er deilig med et lite fristed når man er sur og bitter på livet, vet du. Så holder man fasaden in real life
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Det er vel helst for å få litt ekstra oppmerksomhet, og noen er dessverre til syvende og sist bare sånn...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Så hjertens enig.. Jeg er faktisk nesten bare her inne.. Friskere her! :-) Mer liv og røre. Mange med sinnsyk god humor osv..Som ikke kommer fre, på skravle.. Jeg er stort sett snill og grei men om jeg føler meg litt hurpete innimellom så er det godt å få det ut her... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå