babygullz <3 vilde Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde kynnere et par ganger i 3 eller 4 måned, da ble magen sånn knallhard og løftet seg helt opp på midten så magen min så ut som en spiss fjell. Men etter d har jeg ikke kjent noe til d... burde jeg ikke gjøre d? Når får man kynnere? Kommer jeg til å være mer sannsynlig for å gå over tiden når jeg ikke har kjent kynnere ennå? er 31+5.....
Gjest 12 oktober <3 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 jeg vet ikke helt hvordan det der er, men de sier det er veldig individuelt.. mange har det helt fra starten av mens andre ikke får det før langt uti svangerskapet.. syntes huske at jeg leste en plass at det er normat at de kommer sånn at du kjenner det godt rundt uke 32.. men jeg har kjent det i mange uker nå så vet ikke hva som er sant jeg.. er 31+2.. tror uansett ikke at du trenger å bekymre deg for det:)
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Du har nok kynnere, du bare kjenner ikke noe til de vær glad for at du slipper de sterke kynnerene du, at du ikke har de betyr ingenting. Det er utrolig slitsomt å ha masse sterke kynnere så det er ingenting å hige etter
lana<3 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Vær glad så lenge de holder seg borte babygullz, de har ingenting å si for når du måtte gå i fødsel. Noen kjenner de bare ikke før ungen skal ut og andre får ikke sove og pines de siste ukene. Jeg var ekstremt plaget sist svangerskap og denne gang har jeg fått dem bort med akupunktur, vil ikke slite ut livmoren min denne gangen.
PrincessElisabeth Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 hehe vær glad til at de ikke er kommet du;) For min del er det tungt å puste og magen blir helt hard. Mange har vonde kynnere, jeg hadde ingen kynnere frem til uke 30 men da fikk jeg vonde kynnere. Denne gangen har jeg hatt kynnere fra uke 15,men heldigvis ingen vonde enda. Det er irriterende og ikke direkte behagelig, så bare være glad;) som lailaelin sier så har de ingenting med fødselen å gjøre, eller livmoren trener seg med kynnere, men det vil ikke si at siden du ikke har dem så går du over tiden. Jeg hadde falskerier de 3 siste ukene før fødselen, men disse gjorde ingen nytte, irriterende nok for de var vonde
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg sier det samme: Vær glad du slipper å kjenne noe til kynnere! Her startet det i uke 17, og har bare blit flere/ vondere etterhvert som ukene har gått.. Ikke noe morsomt når man har lyst til å være i fysisk aktivitet, men må stoppe opp pga kynnere..
piami Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Når jeg fikk min første hadde jeg ikke kynnere i det hele tatt:) Ikke antydning til smerter av noe slag før fødselen startet. ( men, da skjønte jeg jo fort hva som sto på..) Men nr to hadde jeg litt lette kynnere de siste ukene. Denne gangen har jeg derimot utrolig mye knallharde, smertefulle kynnere, nesten så jeg må puste meg imellom. Så vær glad du slipper!!
babygullz <3 vilde Skrevet 11. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2008 ååh=) var godt å høre=) Følte meg bare litt "outsider" siden "alle" har kynnere, men ikke jeg=P Greit for meg at jeg ikke kjenner no til dem så lenge d ikke er unormalt, eller så lenge d ikke er nødvendig å kjenne til dem =) Tusen takk for svar madammer=) K
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Har ikke kynnere jeg heller og har lurt på det samme som deg Babygullz. Men jeg tror livmoren jobber likevel, selv om vi ikke merker det. Har noe svake menssmerter iblant og tror det betyr at det jobbes Er 37 fullgåtte uker i morgen og trodde jeg skulle være plaget av kynnere nå, hehe.
babygullz <3 vilde Skrevet 11. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2008 Ja her også kommer d noen veeeeldig svake menssmerter en sjelden gang.. men ikke sånn at jeg plages=) We are lucky;) (eller så får vi et helvete når vi først kommer t å kjenne disse kynnerne=P )
nybakt mams Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Venninnen min hadde ingen kynnere i det hele tatt gjennom hele svangerskapet som hun kjente. Hun fødte 5 dager før termin. Det er helt individuelt om du har kynnere eller ikke, mange får de ikke før helt til slutt, og noen har de hele tiden. Noen ganger kan du faktisk også ha det uten å kjenne det. Slapp av, alt er sikkert helt normalt:) Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå