Gå til innhold

Jeg er redd sønnen min skal bli mobbet

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fordi han har så liten tiss. Jeg vet det høres teit ut, dette er ikke tulleinnlegg. Han er 2 år, begynner snart i barnehagen. Jeg er så redd han skal bli ertet for størrelsen, særlig når han begynner på skolen. Unger kan jo være slemme. Og det er jo ingenting jeg kan gjøre.

Har noen et oppmuntrende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan man se på en 2 åring at han har liten tiss?

Trudde når man begynte å bli kjønnsmodne at de kanskje så hvor stor/liten tissen er.

Skrevet

Sammenlignet med gutter på hans alder er den liten. Vet ikke om slik utvikling går i rykk og napp, men den har vært liten til nå.

hi

Skrevet

tror han heller blir ertet pga rar mor

Skrevet

Ja, regnet med det ville komme en sånn kommentar. Tusen takk. Jeg mener dette faktisk alvorlig.

Skrevet

Jeg tror ikke så små barn erter hverandre for utseende slik som større barn, ungdommer og voksne (!) gjør.

Også tror jeg neppe han har noe mindre tiss enn mange andre!

Når han står i dusjen sammen med de andre gutta etter gymmen, har han blitt så stor at tissen hans også har forandret seg. Kanskje det er han som har størst tiss da! :)

Skrevet

Hva er litn str og hva er stort i en sånn ald egentlig? alt er vel vanlig. Min er 7 mnd og har vel 1,5 -2 cm på øyemål. Tror nok ikke dette er noe å være opptatt av så tidlig

Skrevet

Min er 7 ogso 7 mnd, 74 cm, og 9,5 kg. han har ca 2 cm tiss. om det er liten/normal/stor vet jeg ikke akkurat.. tror ikke du skal henge deg opp i det så tidlig

Skrevet

He he smiler og det er fordi jeg kjenner meg igjen i innlegget ditt. Har selv en gutt med en liten peanøtt. Har heller ikke sett andre på hans alder med så lite utstyr. Ivertfall viktig at vi ikke har noe fokus på det. Har de god selvtillitt skal de nok klare å hevde seg håper jeg.

Skrevet

At det går an, HI! Greit at man er redd barna blir mobbet. Men for liten tiss, når han er 2 år??? Er du helt skrudd?

Skrevet

Småbarn er mye mer åpen for forskjeller enn mange voksne er.

Barn lærer mobbing. Fra foreldre og eldre barn, som igjen har lært det hjemme.

Skrevet

1. Hos små barn varierer "størrelsen" på peni etter hvor tykk "fettpute" de har foran symfysen. Derfor kan en ofte nesten bare se hud hos lubne babyer, mens slanke babyer har mer "synlig" utstyr.

2. Hvis du virkelig mistenker at sønnen din har såkalt mikropenis, kan du klemme inn fettputen mot beinet, da vil det såkalte erektile vevet tre frem - den egentlig penisen. En 2-åring har gjerne 2-4 cm langt "utstyr". Dette vokser bare med i snitt 1 cm frem til skolealder, så her skjer det lite før puberteten.

3. Det er mengden testosteron de utsettes for i puberteten som virkelig bestemmer hva sluttstørrelsen blir. Også her store variasjoner

Som du ser - hvordan det ser ut nå har veldig lite å si; og det meste er

normalt!

Hilsen en lege:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...