BEA-77 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Vi har så smått begynt å tenke på å kjøpe bilsete nr. 2 til smurfen vår. Noen som vet hvilket merke som er best i test? Har forstått at det er sterkt anbefalt at barnet sitter mot kjøreretningen til 5 års alder. Er dette praktisk mulig? Og hvilke merker kan man feste bakovervendt?
Alba44 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 BeSafe izi combi valgte vi. Storfornøyd med det.
nøve* Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 det til bezafe som man kan sette begge veier er vel best i test. Jeg har det, men er ikke særlig imponert over hvilestillingen. Sønnen min tipper i hvertfall veldig lett fram og henger med hodet når han sovner i det. Utrolig irriterende. Har en maxi cosi priori som ekstrasete i firmabilen, og hvilestillingen der er mye bedre. Maxi cosi har også ett man kan sette bakovervendt, en modell som heter Maxi cosi Mobi. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte det, med forebehold om at hvilestillingen er like god på det som på priorisetet (som er forovervendt)
mamma >to gull Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Besafe IZI Combi har vi og:) Vi er kjempe fornøyd vi.Sitter som støpt i bilen og gutten er førnøyd. Men det er som hun over sier,det er jo ikke særlig hvilestilling,men skal det egentlig være det da? De skal vel sitte oppreist.. Hodet tipper litt forover når han skal sove så vi må lene han tilbake igjen.. Dette har kommet best ut i tester flere ganger og vi angrer ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå