Gå til innhold

Ville dere godtatt dette...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 6 mnd fikk jeg endelig time på psykiatrisk poliklinikk, og så frem til å endelig komme i behandlig for bulimien min. Jeg har mast og mast, men med mindre jeg var en fare for mitt eget eller andres liv, kunne jeg ikke få time før.

På fredag dukket jeg opp, han satt klar med reseptene før jeg kom inn. Gav meg resept på Cipralex og sa jeg kunne komme igjen om fire måneder. Ingen samtale engang. Jeg ble virkelig skuffet, for det var absolutt ikke det jeg hadde forventet. Er det slik det pleier å være? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skal du selvfølgelig ikke godta, men gå videre med! Du kom med forventningen om å bli hørt, og det ble du ikke. Skuffelsen din forstår jeg godt.

Så flott at du er kommet så langt. :) Da er det synd at du må mase for å få den behandlingen du trenger. Stå på. :)

Skrevet

Vente 6 mnd, og så bare får en resept????

Nei, jeg ville ikke godtatt det......

Skrevet

er jo noen å snakke med du trenger. Ikke en som bare gir deg resept og dytter deg ut døra igjenn. Send inn klage..

Skrevet

Hvor sender man inn klagen? Blir det kanskje lettere for meg å gå via fastlegen?

HI

Skrevet

det er alt for dårlig. resepten kunne du jo fått hos fastlegen din liksom. hørtes ut som en som tenker mere på lønna enn på pasientene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...