Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. august 2008 #26 Skrevet 10. august 2008 Drakk kun jeg! fikk vann, saft og cola! Spise gjorde jeg etterpå!
Kjærlighet <3 Skrevet 10. august 2008 #29 Skrevet 10. august 2008 Med nummer en prøvde mannen min å gi meg litt å drikke men jeg skøyv det fort bort. Spiste ingenting, drakk heller ikke under noen av fødslene mine. Men så føder jeg ganske fort da... Har halvannen time på sykehuset med begge to. Nummer en 4 timer totalt og nummer to1,5 time totalt..
mamman til to gutter Skrevet 10. august 2008 #30 Skrevet 10. august 2008 Jeg våknet på natta og var sikker på at fødselen skulle vare leeeenge, så passet på å spise noen brødskiver før det tok seg opp. De i retur litt uti fødselen og etter det fristet det veldig lite med noe mer, så samboeren min som etterhvert ble sulten, ble lovt at han skulle få lunsjen min, men plutselig hadde jeg full åpning og da ble det dårlig med mat på han også. Tror også de tvang i meg noe søt saft under pressriene (lå i ca2timer med pressrier), men det var ikke frivillig jeg drakk det:-)
Sommerfugl78 Skrevet 10. august 2008 #31 Skrevet 10. august 2008 Fikk først ei skive med brunost, men den var TØRR så spiste bare ei tygge. Måtte spørre om mer mat senere, men det virket som de nødig ville gi meg noe. Fikk til slutt en sviskeyoghurt med musli. Fødselen varte i 15 1/2 time så jeg ville gjerne ha litt mat
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. august 2008 #32 Skrevet 10. august 2008 var sulten som fy, men klarte ikke spise. prøvde meg på en skive, og en kjeks- men kom rett i retur. gikk fra å spise frokost i 11 tiden, fikk fødestue rett før halv fire på ettermiddagen til gutten var ute halv tolv seint på kvelden uten mat. var heeeelt sikker på å bli sendt hjem......
mamma >to gull Skrevet 10. august 2008 #33 Skrevet 10. august 2008 haha,mat var det siste jeg tenkte på.Var på sykehuset i 5 timer og 4 av disse lå jeg i badekar.Drakk litt saft og det var det. Men etter nydeligheten var ute og jeg fikk tatt meg en dusj spiste jeg 2 brødskiver m/gulost.Det var godt det,var driiit sulten da gitt! Ååå,som jeg savner den tiden sånn rett etter han var født,det var så utrolig spesielt hele greia,selv om jeg hadde veldig vondt,men det glemmer man.hehe..:/
smågodt prinsessa Skrevet 10. august 2008 #34 Skrevet 10. august 2008 Prøvde å spise en banan.. men eg spydde som en gris.. lå på sykehuset 1 uke etter fødselen pga litt komplikasjoner, og jeg spiste nesten ikke på 1 uke.. hadde ikke matlyst for alt i verden.. også bæsja jeg ikke på 2 uker etter fødselen. var en grusom tid!!
Anne-B. Skrevet 10. august 2008 #35 Skrevet 10. august 2008 Ingenting, jeg drakk Iskaffe og supte i meg lystgass.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. august 2008 #36 Skrevet 10. august 2008 Det var ikke tid til å spise, noen av gangene... men druer hadde vært godt tror jeg =))
*Rutletutt* Skrevet 10. august 2008 #37 Skrevet 10. august 2008 Absolutt ingenting! Klarte knapt å drikke noen slurker... Under første fødsel kastet jeg opp alt jeg prøvde å få i meg av drikke, under andre ble jeg tvunget til å drikke en energidrikk før pressriene...blæhhh
Spirevipp med go`gutten Skrevet 10. august 2008 #38 Skrevet 10. august 2008 Jeg spiste nok brødskiver/knekkebrød og yoghurt hjemme (husker ikke helt). Var 5 timer på sykehuset før han ble født, og da drakk jeg bare masse Gatorade (heter det det?). Husker jeg sa til samboer strengt "jeg vil ha drikke mellom HVER rie!" :-)
Titania Skrevet 10. august 2008 #39 Skrevet 10. august 2008 Akkurat sånn hadde jeg det også. Ble satt igang og satt på drypp.Etter noen timer kom riene mer eller mindre i ett og da fikk jeg epidural. Da spiste jeg middag og skravla i vei med mammen min:-) Mener å huske jeg fikk wok. Også spiste jeg masse sjokolade!
Nosa Skrevet 10. august 2008 #40 Skrevet 10. august 2008 Fikk ikke lov å spise...var skrubbsulten og spurte etter mat flere ganger, fikk saft da...som om det hjalp.. Kanskje det var pga setefødsel hva vet jeg, men jeg fikk ikke noe etter at det ble hastekeisersnittet heller, mannen min fikk brødskiver mens jeg lå på obs på barsel og ventet på rom, da var det gått femten timer siden sist jeg spiste. Var skrubbsulten. Det skjønte jeg hvertfall ikke...men fikk ikke noe godt svar på det heller...fikk ikke spise før dagen etter. Aldri smakt så godt med brunost på tørr skive før!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 10. august 2008 #41 Skrevet 10. august 2008 Jeg fikk epidural så jeg kjente ikke åpningsriene jeg, så jeg spiste 2 skiver til frokost , og så fikk jeg jordmoren min til å gå ned i kiosken for å kjøpe hubba bubba tyggis og slikkepinner til meg!! hahaha:) Når jeg hadde pressrier så drakk jeg mengder av eplejuice, så samboer ga meg!! (pressriene varte i 1 1/2 time da så jeg drakk mye hehe)
SuperGlad Skrevet 10. august 2008 #43 Skrevet 10. august 2008 spiste banan under fødselen på jenta mi. Med gutten min tror jeg ikke jeg fikk i meg noe.
Mor di! Skrevet 10. august 2008 #44 Skrevet 10. august 2008 Var på kafè og spiste ostekake og drakk kaffe lattè etter 15 timer med rier (ikke fullt så ille), og etter ca 22 timer med rier tvingte samboeren meg til å spise en bagett...to timer etterpå var han ute! Utrolig at jeg klarte å spise bagetten under _så_ heftige rier! Og drakk sikkert vann og brus =)
HelenFlores Skrevet 10. august 2008 #45 Skrevet 10. august 2008 tre rosiner og drakk en sånn ekkel energi drikk som jordmor tvang på meg:) var så utslitt og hadde så vondt at jeg ikke klarte å spise. min mor prøvde å lokke i meg nøtter, rosiner og sjokolade til og med men jeg orket rett og slett ikke.
bompitrollet Skrevet 10. august 2008 #46 Skrevet 10. august 2008 spiste ingentig i løpet av de 17 timene fødselen varte, fikk først mat 14 timer etter hu var komt ut, sambo sto bare med store øyne å så på når jeg spiste ... hadde aldri sett meg spise så mye av så dårlig mat (tørt brød og svett ost)
line_n & sara Skrevet 10. august 2008 #47 Skrevet 10. august 2008 kom på sykehuset med 6 cm åpning, spiste både rundstykker (det var samboern som var sulten, og fikk hente seg litt mat i kantina på føden, og var raus og delte med meg!) hadde med meg et par energibarer fra helsekosten, pepsi og farris, og nøtter til snacks.. den pepsien og de nøttene hadde ligget klart i fødebaggen lenge, for å si det sånn..og de kom godt med! samboern tok et bilde av meg inne på fødestua, (hadde da 8 cm) koste meg med kryssordheftet, nøtter, saft og lystgass omhverandre!
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. august 2008 #48 Skrevet 10. august 2008 ikke noe var på sjukehuset noen timer bare... Men drakk masse vann...
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 10. august 2008 #49 Skrevet 10. august 2008 Spiste noen rundstykker med salami og en bolle, pluss at jeg drakk pepsimax og epleslush.. Fødselen varte tre timer hehe;)
jente,jente, ? Skrevet 10. august 2008 #50 Skrevet 10. august 2008 Med nr. 1 spiste jeg ingenting. Med nr.2 slengte jeg i meg en stor porsjon med poteter og fiskeboller.. hehe.. Det var knakanes godt. Holdt på å sulte ihjel der jeg lå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå