*venter nr. 2* Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 jeg har gått på de i noen dager nå.. blir spennende å se om de funker:o)
Kondis som en murstein Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Skjedde ingenting her ( Og jeg spiser sunt og trener. Er kun magefettet jeg har for mye av, så jeg håpet i det lengste, hehe...
Spirevipp med go`gutten Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Jeg og samboeren min skal begyne i morgen, egentlig godt jeg leste dette så jeg slipper å ha så høye forventninger...
Dollywood Skrevet 10. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2008 hmm, har egentlig en zånn regel om at når noe virker for godt til å være sant, så er det nettopp d, men...
Monajenten Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Hehe den regelen har jeg også, men jeg måtte prøve:-P Men for min del var det bortkastede hundrelapper.
Anne-B. Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Funka ikke her. Er stort sett magen jeg er misfornøyd med, og jeg har vært hos lege og snakket om bukplastikk. Så da tenkte jeg at en pillekur kunne jeg jo prøve, før jeg overveier noe så drastisk som en operasjon. Da jeg kjøpte de tablettene, anbefalte de noen andre tabletter som løser opp i magen og fører til bedre tarmfunksjon, men jeg ble bare dårlig i magen av det og måtte ofte på do. I tillegg var det bra om jeg gikk på en rensekur i tillegg, og da tok det litt for mye av for min del. Det ble litt for mange remedier, selv om jeg har kjent virkningen av å gå på rensekur, men det blir jo ikke akkurat for å fjerne overflødig fett da, bare giftstoffer.
M-N & sassy-susie Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 mamma e 45 år å har prøvd alt opp gjenna årene, å etter 3 barn hadde ho ikkje no modell mage for å si det sånn.. ho prøvde 30 days, å kombinerte det me sunnere kosthold, mer frukt å mindre sjokolade, å gikk ned fra str 40 til 36! Tanta mi sliter åsså me vekta pga stoffskiftet, å har fra før ett veldig sundt forhold til mat pga sykdommen, å da ho kom nordover på besøk til mamma i sommer kjøpte ho åsså di her 30 days, å ho har åsså gått ned 2 str! Eg sjøl slet me bukseknappen på noen jeans, å kom veldig fint inn i alle buksene mine etter 1 mnd på disse pillene.. :-) så jo, eg har trua på dem!
Meg og knoll&tott Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Det er overaskende mange som er fornøyd med disse tablettene. Jeg jobber i helsekost, og dette er det desidert mest solgte produktet siden det kom i mars-april!!! Mange som kommer tilbake og vil ha mere, det er vel den beste tilbakemeldingen man kan få på produktet!!!
4skatter Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Hei, hvor får man kjøpt dem og hva koster de? Når begynner man å se resultater? Kan man ta dem hvis man ammer??
M-N & sassy-susie Skrevet 10. august 2008 #14 Skrevet 10. august 2008 eg kjøpte mine på sunkost.. betalte 399 trur eg.. eller va det kanskje 349.. tabelettan e bare for 30 daga, så du skal ha resultata innen 30 daga.. står ingating på dem at du ikkje kan ta dem mens du ammer..
Gjest Skrevet 10. august 2008 #15 Skrevet 10. august 2008 Men slanking eller slankepiller anbefales ikke når du ammer uansett hva som står på disse pillene...
Gjest Skrevet 10. august 2008 #16 Skrevet 10. august 2008 Hvis en leser så er de jo en renselses kur....løvetann er vanndrivende og marietistel...renser levra..... selv om de ikke ar hatt spesiell effekt ar du renset systemet litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå