Gå til innhold

Da er det nesten ett år til neste gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferien er slutt for denne gang, kjenner jeg har blandede følelser. Har vært utrolig godt med ferie, virkelig fått ladet batteriene, men jeg gruer meg litt til hverdagene igjen. Begynner på ny avdeling i morgen, så jeg er jo ekstra spent, de sier det er enda koseligere der enn hvor jeg var før, grugleder meg. Jobber heldigvis redusert, så hverdagene blir ikke så veldig hektisk, men det blir nok tung å skulle stå opp kl 6 igjen. Samtidig blir det godt å komme litt i rutine igjen, tror lille har godt av å begynne i barnehagen igjen. :o)

Flere som nyter den siste kvelden med ferie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken avdeling skal du jobbe på nå? Og hvilken før? Er det sykehus?

Jeg skal jo gå hjemme nå minst ett år fram i tiden, men neste mandag begynner skolen for eldste mann her, og da må vi jo inn i rutiner igjen.. Og det skal faktisk bli herlig. Nå går yngste i b.hagen og mann på jobb så litt rutine blir det jo. Men meg og gutten vår blir begge oppe litt lenger enn det vi burde vært.. Så sover vi også litt lenger enn det vi burde..

Skrevet

Samme type avdeling, skjermet enhet på sykehjem, men det vil jo bli helt nye pasienter å lære seg å kjenne + nye medarbeidere. Er litt lei av å skifte miljø nå, har gått på det ene vikariatet etter det andre....

Skrevet

Er det ikke noe ledig fast da? Her er det ledig fast. Men nå trives jeg ikke sånn på topp der jeg er, så vet ikke om jeg skal søke meg vekk. Men nå skal jeg jo ha ett års perm, så bestemmer meg ikke for noe enda..

Skrevet

Nope, ingen ledige faste stillinger. Stortrives der jeg er, men har foreløpig bare fått to svangerskapsvikariater. Dessverre kommer de tilbake etter endt permisjon, og da er det over og ut for meg. :o(

Skrevet

Ja det var jo dumt for deg. Men er jo godt for kommunen at de har dekket sin spl stillinger.. Men får håpe det dukker opp noe snart for deg. Er jo veldig greit med fast:)

Skrevet

Dette er et privat sykehjem, ikke kommunalt. Kunne få fast stilling på et kommunalt sykehjem, men jeg ønsket ikke å fortsette å jobbe der. Jobbet der kun hver 3. helg det året jeg var hjemmeværende når snuppa var 1-2 år, og det fristet lite å jobbe der full tid.

Skrevet

Ja ok sånn ja.. Ja da skjønner jeg at du vil bli værende. får håpe det dukker opp noe til deg da. Nå er du jo godt kjent så du stiller vel godt hvis det skulle bli noe ledig..

Skrevet

Her er også årets ferie slutt. Vi har kost oss en uke i Kristiandsand, men Sabeltann show og to dager i dyreparken. Så har vi hatt noen deilige dager på Hvaler, selv om det ikke var noe særlig fint vær. De siste dagene nå ha vi kosa oss hjemme.

Så i morgen begynner jeg å telle ned til neste ferie. 11 september reiser vi to uker til Tyrkia, gleder meg til sommer og sol, for det er det ikke mye av her om dagen.

Gleder meg også til å få litt rutine igjen, selv om jeg jeg kommer til å slite livet av meg når jeg vekker snuppa i morgen. Det værste er å komme igang, så er det liksom greit *ler*

Skrevet

Blir nok deilig i Tyrkia ja, vi har vært der i 3 uker i juni, + 12 dager på camping i Sverige. Ikke mye sommer her jeg bor i år, glad jeg har vært mye borte selv om det var godt å få den siste ferieuka hjemme. :o)

Hvor i Tyrkia skal dere?

Skrevet

Vi skal hit:

http://web2.nazar.no/ineft

Har hvert mange ganger i Tyrkia før (Alanya og Marmaris) men aldri utpå landet hehe. Blir spennende å se om all inklusiv konseptet er bra, eller om det blir kjedlig....

Hvor i Tyrkia var dere?

Skrevet

Så kjempebra ut! Vi var på utsiden av Side, hadde all inklusiv og var kjempefornøyd! Utrolig lettvint når man har små, utålmodige barn. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...