frøken blå Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hva ville du gitt for en slik strikkejumper? Det er Dale sin Jubileumsgenser. http://www.todamer.no/?pageID=5&imgID=4020&itemID=1306&cPageID=207 En til gutt i str 6 år, som vist på bildet En til jente i str 2 år, som på bildet, bare rosa istedet for blå Vurderer å selge de - jeg er akkuratt ferdige med de nå og vet ikke om barna kommer til å bruke dem....
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Åh så nydelig. Aner ikke hva du bør selge de for desverre, men hadde den til gutt vært mindre hadde jeg gjerne kjøpt den.
frøken blå Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Hehe, så kjekt da. Jada, de er KJEMPEFINE synes jeg også! Derfor jeg strikket til dem.... Men så er de så "nøpne" på ull liksom.... Alt mulig klør på de! Hehe, ikke greit det! Men jeg kommer jo til å ha klær under uansett, så det er jo fine høstjumprer. Jaja jeg får se det an da.... =)
Gjest Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 åååå så fin! Aner ikke hva som er riktig pris jeg, 7-800?
Gjest Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 250 kanskje...hvis du vil få dem solgt raskt. Ser på finn at de fleste som selger hjemmestrikkede ullgensere for å selge ligger på rundt 300 +/- Det kommer jo litt ann på hva slags garn som er brukt også. Jeg selv ville aldri kjøpt hjemmestrikket som andre har laget fordi en ikke vet hvor fint det er strikket eller om en har gjort en god jobb med f.eks festing av tråder osv.
frøken blå Skrevet 10. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2008 Mulig jeg strikker lue og bukse til ja! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå