Gå til innhold

dere som har 3 barn el planlegger nr 3....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken aldersforskjell har dere? hva anbefales og hvorfor?og hva synes dere om å ha 3 stk? hvordan jobber dere? fullt/deltid? og mannen?

har selv to stk, med to års alderforskjell, synes kanskje det var i tetteste laget til å begynne med, men nå er minste 1,5 å jeg ser gleden de har i hverandre..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer for søsteren min. Hun har ei jente på 4, ei på 3 og en gutt på 1 1/2. De er tette! Men jentene har mye utbytte av hverandre, om man kan kalle det det! =)

Hun ville selvsagt ikke gjort noe annerledes, og skulle jeg gjort noe om igjen ville nok jeg også hatt dem tettere (men vi mistet den imellom de to barna vi har, 3,4 mnd mellom dem).

Skrevet

Nå kan ikke jeg si hvordan det kommer tilå bli med tre for nummer tre er fortsatt i magen:-) Men vi har 16 mnd mellom nummer en og nummer to og nummer tre kommer når eldste er ca 3 år og 8 mnd. Så de er ganske tett:-D Gleder oss veldig, blir nok hektisk den første tiden men det går seg vel til! Er utrolig morsom å se hvilken glede de to vi har nå har av hverandre:-)

Jeg er gått ut i permisjon nå men etter at dette året er omme skal jeg tilbake i jobb. Da kommer vi begge to til å jobbe fulltid. Sånn som det er i dag, tror jeg ikke det går å jobbe redusert økonomisk sett...Hvertfall ikke om renta fortsetter å stige i det uendelige :-)

Skrevet

Har 4 barn, to tette og de andre med ganske stor aldersforskjell. Personlig syns jeg 3 år er perfekt aldersforskjell. Da eldste var 3 år og da ho fikk ei søster hadde ho vært tørr 1 år, veldig stolt over søstra, kunne delta i stelling, henta bleia, vaska osv. Ho var så stor at vi kunne forberede henne på at ho skulle bli storesøster, og vi ungikk at hun ble sjalu. Nå er jentene 10 og 13 og har mye glede av hverandre.

Skrevet

Vi har tre jenter der det er to år mellom hver. Eldste er nå 4, mellomste er 2 og yngste er 3 mnd. Dette var nøye planlagt, og vi er kjempefornøyde med det. Men det kreves at begge foreldrene stiller opp :)

De to eldste har det kjempebra sammen, og regner med at tredjemann også vil være med i gjengen når hun blir større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...