Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har invitert familie i selskap til et av barna. Inviterte da også stebarnet. Men fikk til svar at han kun kommer dersom han blir hentet og kjørt hjem. (Han er 15 år). Vi svarte at vi kan kjøre ham hjem, men at vi ikke har mulighet til å hente ham. Da fikk fi ingen svar tilbake. Vi må da kunne si nei til dette en gang i blant. Akkurat denne dagen kommer mannen min hjem fra jobb ca en halv time etter at selskapet har begynt, så han kan ikke hente. Og jeg må jo ta meg av alle barna her i tillegg til å lage i stand til selskapet. Vi svarte at han kan vel sykle eller ta bussen hit, og bli kjørt hjem av oss. Men som sagt ingen svar. Av og til er det nesten bedre å la være å invitere. Da slipper en i allfall sure miner.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Helt ærlig så hadde jeg ikke brydd meg. Om det er så nær avstand at han kan sykle/gå selv og han ikke gidder det, så kan han berre la være å komme hadde jeg sagt.. Om det ikke er viktigere for han enn det, når dere ikke har mulighet til å hente så.. Hørtes ut som om han er litt bortskjemt.. Sånt hadde jeg ikke giddet å tatt så tungt... Blir han sur for det så vær så god.....:-)
Helene Harepus Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Dette synes jeg ikke dere trenger å ha dårlig samvittighet over, en 15 åring er da vitterlig gammel nok til å ta bussen! Helene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå