Maud Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Eller bursdag har han egentlig i morgen da, men det har jo ikke han noe forhold til ;-) Siden vi i morgen legger ut på en liten ferietur har vi feiret i dag. Med de to søte små venninnene som hedersgjester, sjokoladekake med biler på og blekksprutpølser fra grillen. Det ble en morsom dag med ballonger og pakker. Jammen er det takknemlig med sånne småtasser. To biler fra filmen "Cars" og lykken er stor :-D Nå er han opptatt av at han er stor, "jeg er like stor som storebror nesten, for jeg er Marsgutt". Mars er storebarnsavdelingen har har begynt på i barnehagen. Nå håper jeg vi kan motivere ham til bleieslutt også, det hadde vært fint :-)
Plutseliten :) Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hipp hurra for store lillebror! Høres ut som dere har hatt en flott feiring og at to biler er toppen av lykke i gave God ferietur i morgen ) Klem
iznogood Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer til lillebror og maudfamilien :-) 3 år og stor gutt! Høres ut som dere har hatt en kjempefin dagenførdagen dag! Riktig god tur i morgen, forresten. Jeg skjønner dere skal ut og reise langt :-)
Trollmora Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer med 3-årsdagen! De er så søte når de er i den alderen og som min 3-åring sier så riktig: "Jeg er liten OG stor".
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Grattis med overstått feiring og STOR gutt!! Håper dere koser dere på tur
coscos Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer så mye med en stor 3-åring i dag! Det hørtes ut som om det ble en flott feiring i går. Blekksprutpølser har jeg ikke hørt om før, det hørtes spennende ut. Håper dere får en fin ferietur.
tebekaa Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer med den store lillebroren! Håper dere har hatt en problemfri reise denne gangen. Trenger ihvertfall ikke bekymre seg for passene når man reiser den veien:-) Ha en riktig fin mini-ferie, med sovende barn bak i bilen og tørre fine veier med lite trafikk;-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå