klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 og hvor mange til å begynne med????
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 er det for tidlig å begynne nå altså?? er 31+ 2. Hun på helsekosten sa at eg kunne begynne med 1 nå og ta to om en halv mnd. og siste mnd øke og gjerne ta te i tillegg. Men vet ikke hvor mye hun vet om det lissom...
To gutter + spire Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Folk sier så mye forskjellig . Jeg begynte i uke 29 . Så det er nok trygt å begynne nå.
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 hvor mange tar du?? heter de solaray eller noe sånt??
To gutter + spire Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 startet med 2 morgen og 2 kveld siste uken har jeg tatt 3 morgen og 3 hver kveld Heter solaray ja! Du kan jo søke litt på temaet her inne - var en tråd med fakta om bringebærkapsler for en stund siden . Den var bra .
Mama B Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 jeg skal begynne i uke 34. Samtidig som jeg begynner å smøre med fødselsforberedende olje fra Weleda..
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 10. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2008 ser du har en gutt fra før. Gikk du på disse kapslene då også??Har du erfaring med de lissom??
To gutter + spire Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Nei brukte ikke disse sist , Så jeg har ingen erfaring - vil bare prøve å se om det kan hjelpe til en lettere fødsel ( Hadde keisersnitt sist) Det står mange steder at de kan sette igang fødselen - men det kan de altså ikke - de virker kun styrkende på livmoren slik at den KAN gi deg lettere fødsel og kommer deg lettere etterpå . Men ingen garanti - det er visst forskjellig for alle , men det er greit å prøve Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå