Gå til innhold

dere som har blødd tidlig i svangerskapet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det friskt blod som kommer, eller "brunt" blod? hmm

Når i svangerskapet blødde duu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 8-9 uker på vei,blødde friskt blod...Legen sendte meg til ul,trodde jeg mistet... Men han er 3 år nå :)

Skrevet

Jeg hadde liten blødning uke 6,14 og 15.

Litt friskt blod ene dagen og brunere dagen etter.

Skrevet

Friskt blod i uke 5, 6 og 10, brunt blod i uke 20...

Skrevet

Nr 1: Litt rosa utflod noen ganger på do rundt uke 7-8

Nr 2: Litt rosa og brun utflod og litt friskt blod rundt uke 6-7, varte i nesten en uke

Nr 3: Begnte å med rosa/brun utflod i uke 5, ble mer og mer friskt blod, til slutt fosset det - mistet i SA

Nr 4: Blødde rent blod og rosa/brun utflod i uke 4-6, uke 8, 10 og 11-12, var til flere tidlige UL-er for å følge opp fordi det viste seg at jeg hadde en stor blodansamling inntil fosteret, måtte ta det helt, helt med ro og det gikk veldig bra til slutt.

Har også blødd litt i slutten av svangerskapet med alle 3 barna.

Skrevet

Blødde en hel uke,ca uke 6. Mener å huske det var brunt. Små mengder. Var veldig bekymret, for jeg hadde nylig mistet i uke 18.

Men alt gikk veldig fint, er mamma nå til en sjarmør på 9 mnd.

Skrevet

Jeg blødde en del i uke 12, både friskt og ikke friskt blod. Syntes det var masse, og ble kjemperedd. Det var det 3.svagerskapet etter en SA og en MA, men i dag er hun ei frisk og rask 2,5 år gammel jente:-)

Skrevet

Det var vel i uke 8, som brun utflod i 3 dagers tid. Huff, var ikke noe hyggelig - men alt gikk fint. Det er visst veldig vanlig med blødninger, tror jeg leste at 20-30% av de som føder et friskt barn har hatt blødninger i svangerskapet.

Skrevet

åh, det er såpass vanlig, ja..

Trodde friskt blod ikke var positivt, og at brunt var litt bedre.. men det er tydeligvis ikke en fasit på det..

Skrevet

Den uka jeg skulle få mensen, men fant ut at jeg var gravid i stedet;) Uke 4.. brunt blod i 3 dager ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...