babymilla Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg er livredd for å ringe legen. Jeg har akkurat flyttet og vil ikke at min ukjente lege skal skjenne etter om jeg er gravid. Kan noen plis roe mine nerver og fortelle meg hva legen gjør første gan dere er der inne??? Jeg er 8uker nå. Takk for alle svar
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 ingenting farligt så skjer der.. tar berre blodprøver og urinprøve.
girl23 *har fått prinsen sin* Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hei. Det er ikke så mye de gjør De fyller ut det helsekortet for gravide, måler blodtrykk og tar en del blodprøver De har gått litt vekk fra de innvendige undersøkelsene det sa legen til meg Jeg var veldig fornøyd med det Hvis det ikke er lenge siden du har tatt sånn celleprøve.. Så du kan bare roe ned Lykke til
babymilla Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Hihi:) dette høres lovende ut. Jeg hadde overbevist meg selv om at de måtte trykke å ordne:s
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 syntes æ så dæ inne på tromsø siden,så bare tenkte æ skulle høre me dæ.. kor har du fått dæ lege? På kaigata legesenter e dæm i allefall mest kvinnelige lega,å stort sett veldig samarbeidvillig...=) Anbefale dæ å ringe å få time hos jordmor allerede nå,fordi d e laaaang ventetid! Bare send privat melding om du lure på nåkka meir=) Har vært gjennom detta sirkuset en gang før ikkje så lenge sia;)
Gutt, jente og ? Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Hei, tromsøfolk! Ka e vitsn me å ringe jordmora så tili? Sist ringte æ ikke før seint og d va ingen problem. Kanskje æ må ringe imårra, så e d gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå