heisand? Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 min spytter ut brødbitene. han får i seg en halv brødskive. og han kaster opp av alle 8måneders middagsglass. men elsker 6måneders middagsglass. er dette vanlig? jeg har prøvd en lang perisiode med bare 6m og så 8m, men har kaster alt opp igjen. hva kan jeg gi til formiddagsmat? til middag gir jeg da 6m.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 hva med grøt til lunsj?? vet det er mange som får det. gjerne frem til de er 2 år:) det finnes jo 12 mnd glass oxo, har du prøvd de? mini her er snart 8 mnd, han får den middagen vi spiser han og det elsker han.
Alba44 Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Har du prøvd hjemmelaget middag? Kanskje han liker det bedre? Gutten min er heller ikke så glad i brød, men spiser litt brød, knekkebrød, kavring/skorpe og flatbrød. Utenom middagsmat spiser han grøt, frukt og yoghurt.
heisand? Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 jeg har begynt med 12m grøt idag og tenkte å gi den til formiddagsmat, men da blir det jo tre måltider med grøt. er det noen som gjør det?
fox`y Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 d går helt fint med 3 måltider med grøt per dag,må gjøre d enkelte ganger jeg oxo. min er 13 mnd nå. elste gutten min kastet oxo opp av 8 mnd glass så han spiste kunn hipp sine 6 mnd glass han. Lagde litt hjemmelaget oxo da for ble litt ensformig med de glassene. Du kan jo oxo gi litt yoghurt, frukt, havregrøt osv. så blir d ikke så ensformig kost. hovedsaken er at han får i seg nokk mat mener jeg:O) Lykke til.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 det går helt sikkert fint:) men forstår ikke hvorfor dere gir 6 mnd glass hvis de er et år. siden det finnes middag i 12 mnd glass. er jo ikke sikkert de kaster opp av de selv om de gjorde det med 8 mnd glass:) ellers så føler jeg at de fleste på over året spiser den middagen som foreldrene spiser. ihvertfall gjerne grønnsaker og poteter og sånn. Så er jo en mulighet å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå