Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg føler jeg har en svært krevende jobb... Arbeider med atferdsvanskelige barn, og må være på topp mentalt hver dag på jobb. Kom meg akkurat gjennom hverdagen før sommerferien endelig avløste meg. Var på randen av å gå til lege å forklare hvordan jeg egentlig hadde det. Er alene med ei jente på fem år hjemme i perioder når pappaen jobber, og føler jobben tar fra meg energien jeg trenger for å være sammen med henne. Nå er jeg gravid, og vet fra forrige svangerskap at jeg var trøtt å sliten av ingenting. Ble sykemeldt fra jobb pga. mye kynnere tre uker før permisjonen. Nå begynner jeg på jobb igjen, og tenker at jeg får holde ut så lenge som mulig, men blir det ille så håper jeg virkelig på sykemelding. Flere som er i samme situasjon? Vet at det er skummelt å si at man håper på sykemelding, men når man er så sliten er det jo det man gjør. Kanskje for en periode, eller bare aktiv sykemelding, eller gradert, er ikke sikker på forskjellene... Noen med lignende opplevelser?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Ta hensyn til deg selv og barnet du bærer på fremfor jobben din, sykmeld deg om du trenger det, husk at verken du eller fosteret har godt av at du kjører deg på felgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå