Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg har ei jente som blir 4 år på lørdag. Skal selvsagt feires, både med jentene fra bhg og med alle andre voksne. Barnebursdagen blir holdt på lørdag, og jeg tenkte å servere pølser og kaker, ha godteposer og gele, pluss at jeg har tenkt å lage noen fryktspyd.. Men hva mer gjør man i et barneselskap? Noen spesielle leker eller noe man kan foreslå? Foreløpig ser det ut til at været blir dårlig, så det blir inneaktiviteter.. Forslag mottas med takk, dette er nemlig første gang jeg arrangerer barnebursdag..
sydilla Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Når de er 4 år pleier de som regel å klare å styre leken på egenhånd. Men hvis det er en del unger som ikke kjenner hverandre kan det være greit å ha noe + at det kan være en fordel å ha noe i bakhånd hvis leiken ikke funker. Her lekte vi gjemsel i dag og hadde skattejakt etter gotteposene (det var sjørøverbursdag), men fisking etter posene er en slager. Vi pelier å gjøre dette litt før selskapet er slutt slik at roen senker seg og de begynner på posene før de går hjem. Dessuten bruker vi å samle inn gavene når barna kommer for så å ha en felles utdeling når alle har kommet, da blir det og en aktivitet og alle får se alle gavene. Av andre leker har du "bjørnen sover", hviskeleken, kimslek - funker fint på 4 åringer.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Ok, godt å vite:-) Jeg har tenkt på bjørnen sover og bro bro brille, også er jo gjemsel en fin ting ja.. Fisking etter godteposer er kanskje stas ja, det får jeg få til. Hun prater på flasketuten peker på om pakkene, så får vel samle inn alle pakkene åsså får hver og en som flasken peker på lov å gi gaven sin. Hun gleder seg så veldig så jeg håper det blir vellykket:-) Takk for tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå