Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Nå som jeg er gravid rømmer jeg så reelle drømmer. Og nesten hver natt blir jeg dumpet, bedratt av samboeren min.. Drømmene er fæle... Flere som har det slik? Noen ide om hva jeg kan gjøre for å slutte dettte helvete!!!!!??????
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Det tyder på at typen din aldri kommer til å være utro ) Det er sant, bare spør en som tyder drømmer!
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 drømmer alltid at typen går bak ryggen min å er utro med gud og hvermann.. det er så ekkelt.. om morraen så ligger vi alltid litt i senga å forteller hva vi har drømt mens vi har øynene lukket (husker det bedre da) så han kan liksom ikke skjønne hvorfor jeg skal drømme sånne ting hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 stemmer det. når man drømmer om at typen er utro, så kommer han aldri til å være utro Men mindre man er av den personen som er sanndrømmer da..
Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 drømte at jeg fikk jente.. å det viste seg til å være sanndrømt på ordniær UL :S hjelp hehe
Gjest Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde sinnsykt mange slike drømmer i forige svangerskap. Drømte at jeg kom hjem og fant mannen min i seng med en annen. Jeg gråt og gråt og de kunne ikke slutte og le av meg, litt sånn "ditt dumme nek, trodde du helt seriøst at jeg elsket deg? Da tok du feil, pell deg vekk!" Utrolig ekkelt å våkne hver morgen med klump i halsen. Jeg ble jo fulstendig nervevrak av det.. Det gikk over når ungen var ute. Har lest at utroskapsdrømmer egentilg betyr det motsatte, at man er trygg på at mannen ikke vil forlate en. Men jeg er ganske sikker på at jeg drømte sånn fordi jeg var gravid og ekstra sårbar. At der lå en frykt for å bli forlatt med et lite barn, i underbevistheten.
Heaven har født::) Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Hei på deg:) Jeg er i min 22 uke , og har hatt mareritt om det samme hver eneste natt. Og ny dame er det faen meg hver eneste gang også. Våkner av at jeg hylgriner eller er så sinna at jeg har mest lyst til å dra til han der han ligger:( Det er ikke noe gøy nei. Er så lei av disse marerittene,har begynt å grue meg til å sove:( Gidder ikke å være anonym her jeg...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Haha, jeg hadde det akkurat likedan da jeg var gravid,. Jeg drømte at mannen min stakk av med ei venninne. Samme venninnen hver gang.. Et helt svangerskap.. Ble langt det.. Var nesten så jeg ikke likte henne lenger..;-) Fortalte det alltid til mannen min og han trøstet etter alle kunstens regler. Fordi det var veldig ekkelt og livlig.. Kan ikke styre drømmene våre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå