Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Besøkte mamma i helga, og da fortalte hun at hun hadde fått tilbud om det. Hun skulle få 1 mill for pers.nr. sitt og så fikk hun et nytt. Altså måtte hun fått ny identitet. Hun hadde selvfølgelig takka nei, men visste om ei som hadde gjort det. Hæ??? Hva i all verden er det som får folk til å gjøre det?? Lettjente penger, ja, men tenk på åssen menneske en kan komme til å "hjelpe"!? Kan jo være den verste sorten! Det er sikkert mange som slår til på dette, dessverre! Mamma går på trygd, og har ikke mye og rutte med, så jeg tipper det er en av grunnene til at hun ble spurt. De prøver seg nok på de som ikke har så mye... Uff, blir helt kvalm av å tenke på åssen type mennesker som kan ha kommet seg unna handlingene sine p.g.a. sånt!
LizzyG Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hvem var det som tilbød moren din en milion for en ny identitet?
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Det er jo kriminellt! Selv om vi ikke har verdens mest romslige økonomi heller, så hadde jeg ALDRI solgt identiteten min!
Sånn kan det gå Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Og hvordan mente vedkommende at hun skulle kunne gi bort personnr sitt og få nytt?
Gjest -<<- Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 "Så fikk hun et nytt"? Det er jo bare tull.
Teltpluggen Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Sku nå jaggu hatt godt øve 1 mill før eg hadde gått me på nåke sånt! Sku hatt meir enn den personen hadde hatt råd te trur eg;)
Odine! Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Høres ikke helt lovlig ut, og jeg skjønner ikke helt hvordan det skulle fungere. Hvis hun får seg nytt personnr, blir da ikke hennes gamle "slettet"?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 10. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2008 Åssen de gjør det, vet jo ikke jeg, men de kriminelle får til det utroligste i dag. Identiteten hennes ville ikke blitt slettet, men overtatt av en annen person sånn som jeg forsto det. Men nå var det ikke det jeg lurte på.... Bare lurte på om noen ville gjort det jeg... Og ja, det er kriminelt!
Minnie Mom Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Ville jeg aldri ha gjort. Ville ha rådet din mor til å anmelde hel saken.
Barn i huset <3 Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 plutselig så sitter du i fengsel pga noe han hadde gjort...det hadde jeg aldri gjort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå