Gå til innhold

Dere driver med i kveld da+

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

for øyeblikket sitter jeg å ammer.

har pakket ut nesten alt nå. så skal jeg bare kose meg å slappe av i kveld.

hva er deres planer+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ut og gå tur med ei venninne snart, og så skal gubben og jeg se film vi har leid senere. Har allerede gjort klar sekker til SFO-starten i morgen tidleg, tilbake til jobb etter en god ferie....

Skrevet

Skal legge meg naa ( p.s klokken er 2 timer mer her) .

Har planer om aa staa opp og see Dale Oen i morgentidlig og saa har minsten en legetime kl 0800 i byen ( 35 min kjoering) . Hvis man da legger inn 10 ammepauser i lopet av natten saa er det paa tide aa ta kveld naa :)

God natt !

Skrevet

Har akkurat lagt lillemor, men hun ligger å tuller i senga si hører jeg. Prøver å komme i litt normalmodus siden vi starter på jobb og hun i barnehage i morgen, men det ser ikke ut som hun er enig. Pappan i huset er på laksefiske, så her blir jeg alene i to netter, buhu....;o(

Skrevet

Nå sitter vi og spiser. Jeg og mannen har kebabrull, og gutten vår har pizza. Så ser vi kaptein sabeltann. Etterpå skal han legge seg, så skal vi se en litt mer voksen film.

Og til deg Onemorepis, Queen...... så var det veldig lurt å legge seg nå, lurt å få seg masse søvn når en har en liten nyfødt!! Så god natt til deg:)

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg her en liten stund, før jeg skal kose meg med film og mann. (eller omvendt..hihi) Har brukt helga på å spille spill med barna, tegnet, malt og gjort stillesittende aktiviteter siden jeg ikke orker så mye.

Søndagskvelder er ganske deilige. Da senker roen seg, og man har forhåpentligvis gode følelser i kroppen etter en fin helg. :)))

Skrevet

Akkurat ferdig med å se Vålerenga kamp....Grrrr....

Får avslutte kvelden her inne hos dere, mye kosligere.

Skrevet

Har vært her inne en times tid nå. Nå skal jeg og gubben se Sopranos og kose oss med litt godterier og hjemmelaga pizzahorn ;-)

Skrevet

Har sett på Dirty Dancing (for 100 gang?!) den var på tv i stad, er sååååå fin :) nå får jeg sitte og glo her litt, før det blir senga og jobb i morgen tidlig!

Skrevet

Hjemme alene, eller jeg og sønnen da.. Så etter at han var i seng, så jeg slutten av Dirty Dancing.. Etter det ha jeg sittet å trykker litt på fjernkontrollen, mens jeg ha sittet her inne. Mannen kommer snart hjem, han ha vært til en kompis hatt noen øl og sett Rosenborg kampen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...