Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Er 28 uker i dag og har i et par dager vært i dårlig form og litt kvalm. I kveld har jeg blitt veldig uvel, føler meg bare generelt guffen, er energiløs, slapp og har litt ubehag nederst i magen. Det er liv i magen, dytter og litt småspark, men ikke fullt så mye liv de siste dagene som det pleier. Det regner jeg med er kun pga det blir dårligere plass der inne... Andre som er uvel og føler litt ubehag til tider?
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2008 Hmm... ingen som har hatt det sånn? Hadde vært greit om andre hadde opplevd det samme så jeg ikke var den eneste, hehe
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hei:) Kjente meg igjen i det du skrev;) Tror kanksje livmora vokser noe voldsomt i disse tider,så det kan være derfor.=) Kjenner det strekker, stikker og "svir" inni der... det er overalt i magen, ikke bare på en plass . Magen er også ganske stram og øm..
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Bra det ikke bare er meg da... Litt lei av å gå å ha vondt 24-7 nå ja. Enda 12 uker igjen!
Mammaen til Jesper Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Hei! Jeg er i uke 39 nå, men har hatt det sånn som deg i 2 mnd jeg også.. Hos meg så var det mest på morgenen/formiddagen, og det kom av at jeg ble kvalm av frokosten. Jordmora sa at det kom av at det er så trangt der nede, så når man spiser blir det litt "dumping-effekt", som gjør at man blir litt kvalm. Det blir liksom litt mye mat for kroppen. Fikk derfor beskjed om å spise litt først (en halv brødskive/en skive) også vente 1 time før jeg spiste resten. Det har hjulpet for meg.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2008 Har nesten ikke spist noe i dag fordi jeg er så uvel så tror ikke det er pga liten plass til mat. Fått litt mensmurringer neders i magen og ryggen til tider nå i kveld, litt vanskelig å skille fra hverandre da jeg har kraftig bekkenløsning og ryggproblemer :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå