Gå til innhold

Er det for tidlig å sette i gang ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli litt lei jeg, har 4 uker igjen. Barnet ligger 15 % over snittet har masse kynnere. hadde tenkt å prøve Lakerisrot-te, er det for tidlig å begynne nå ?

Setter pris på svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utganspunktet regnes vel barnet som prematurt når det fødes før man er 37 uker på vei, så venter du en uke så er du i utgangspunktet "fødeklar". Men uskyldige triks gjør nok ingenting, tviler på det har noen effekt før du er moden alikevel.

Skrevet

Takk skal du ha ;)

Setter pris på svar :)

Skrevet

Ja det er jo bare å prøve seg. Enig med hun over. Det er nok ingen "kjerringråd" som funker med mindre du er moden... Like lei jeg og jeg har8 uker igjen...så er kjempemisunneliii:) Lykke til uansett

Skrevet

Jeg ville ha ventet til neste uke var jeg deg.. Jeg har akkurat født, han ble født i uke 36+6 (hadde han vært født 3 timer senere, ville han vært 37+0) Han ble nå tatt for å være prematur, og det har vært mye ekstra bare pga det. F.eks, grensa for gulsottverdi er forskjellig fra uke 36 og 37. Hadde sønnen min kommet 3 timer senere, hadde han sluppet å ligge et døgn i lyskasse. I tillegg må vi på kontroll av gulsotten i morgen. Sikkert bare bagateller for noen, men kanskje litt unødvendig om det kan unngås..

Jeg skjønner du er utålmodig, jeg var det selv.. Spurte faktisk om kjerringråd for å få satt i gang bare dager før jeg fødte, rakk ikke engang å prøve tipsene..=)

Men vent til neste uke, er mitt råd=)

Lykke til=)

Skrevet

Takk, får vel vente til neste uke, men begynner å bli lei nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...