Silje123 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Begynner å bli litt lei jeg, har 4 uker igjen. Barnet ligger 15 % over snittet har masse kynnere. hadde tenkt å prøve Lakerisrot-te, er det for tidlig å begynne nå ? Setter pris på svar
Mrs. Bouquet Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 I utganspunktet regnes vel barnet som prematurt når det fødes før man er 37 uker på vei, så venter du en uke så er du i utgangspunktet "fødeklar". Men uskyldige triks gjør nok ingenting, tviler på det har noen effekt før du er moden alikevel.
Silje123 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Takk skal du ha Setter pris på svar
Snupp@ med 3 barn Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Ja det er jo bare å prøve seg. Enig med hun over. Det er nok ingen "kjerringråd" som funker med mindre du er moden... Like lei jeg og jeg har8 uker igjen...så er kjempemisunneliii:) Lykke til uansett
Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg ville ha ventet til neste uke var jeg deg.. Jeg har akkurat født, han ble født i uke 36+6 (hadde han vært født 3 timer senere, ville han vært 37+0) Han ble nå tatt for å være prematur, og det har vært mye ekstra bare pga det. F.eks, grensa for gulsottverdi er forskjellig fra uke 36 og 37. Hadde sønnen min kommet 3 timer senere, hadde han sluppet å ligge et døgn i lyskasse. I tillegg må vi på kontroll av gulsotten i morgen. Sikkert bare bagateller for noen, men kanskje litt unødvendig om det kan unngås.. Jeg skjønner du er utålmodig, jeg var det selv.. Spurte faktisk om kjerringråd for å få satt i gang bare dager før jeg fødte, rakk ikke engang å prøve tipsene..=) Men vent til neste uke, er mitt råd=) Lykke til=)
Silje123 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2008 Takk, får vel vente til neste uke, men begynner å bli lei nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå