*Måneskinnsjenta* Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 ... men skjønner av det jeg leser på disse sidene at det er normalt ... bare så vanskelig å huske når krisetanken "nå er spiren borte" kommer!! sukk ...
Tweak Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Åh, ikke snakk en gang! Det er å skummelt! Hadde kommet inn i en rytme der jeg kjente flest symptomer på ettermiddag/kveld, og så kom det en kveld der jeg ikke kjente NOE som helst! Lå våken hele natta! Jeg er fortsatt redd og bekymret. Det har ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid enda. Kanskje det går opp for meg den dagen jeg kan si ordene til noen "jeg er gravid". :-) Jeg tror at jeg er ca 5 uker på vei, men det kan også være litt lenger. Er ikke kvalm enda, men har ømme, tunge pupper, og mensmurringer. :-)
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg er i 5.uke og har kun litt mensmurringer som kommer og går fra dag til dag, pluss mye luft i magen. Ellers ingen symptomer. Har testet svakt positivt med vanlig Clearblue for noen dager siden og bekymrer meg litt for at det ikke stemmer helt, så i morgen skal jeg ta en Clearblue digital for å være på den sikre siden. Syns det er litt rart at jeg ikke har ømme/såre bryst... føler ALLE gravide får det så tidlig! Når har du termin?
15/12 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Går også i 5.uke (termin 20.april), men har ingen symtomer.. Bare at mensen ikke kom, graviditets-testen ble positiv, og jeg kjenner meg kanskje litt mer trøtt enn normalt...
Hviteseil Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Vær glad du ikkje har nokon symptomer du - mine symptomer kom og gjekk frå veke 3 - 5, no er dei tilbake for fullt - og fytti - det er ikkje noko å lengte etter...
*Måneskinnsjenta* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ikke sjekket enda når jeg har termin fordi jeg orker ikke tenke for mye fremover siden ejg har hatt fem prøverørsforsøk uten å lykkes og nå plutselig er gravid med naturmetoden var gravid også forrige måned og det endte i abort i uke 7. Tør altså ikke håpe. Må bare vente å se ... huff så leeeeenge å vente!
*Måneskinnsjenta* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2008 Men i dag har jeg murringer så jeg tror det er en liten spire der enda. kvalmen helt borte og finnes ikke vondt i puppene .... rart hvordan ting endrer seg fra dag til dag
megh Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Så det er altså normalt at symptomer kommer og går? har hatt veldig ømme bryster, men nå er de ikke så ømme lenger.. bare litt.. murringene i magen kommer og går, og trøttheten er der fra og til. plutselig kan jeg gå å gjespe og gjespe.. har ikke blitt kvalm ennå jeg da. noen som vet når dette pleier å komme? (er jo greit om man får et svangerskap uten kvalme da ) Jeg starter min uke 5 i morra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå