Gjest grønn paprika Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg burde hatt mens for ca 2 uker siden, ingenting skjer. Er trøtt og oppfarende, med konstante menssmerter. Men-jeg har kopperspiral. Tok en test i kveld, men den viste negativ. Var det litt sent, burde det vært på morgenen?
Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hvis du er 2 uker over forventet mens, så skal testen vise riktig selv om den er tatt om kvelden.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Tja.. Er ikke alle det gjør det på.. Hvis du har drukket mye og flydd mye på do en dag blir det ikke like stor konsentrasjon av hormoner i urin... MANGE som ikke tester positivt, men hvis du tar en blodprøve hos lege er du helt sikker på at du får riktig svar.
Gjest grønn paprika Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 huff.. jeg liker ikke blodprøver.. er det mulig å hoppe over en mens sånn uten grunn? Det har ikke skjedd meg før, har alltid 28 dager imellom..Kanskje jeg bare må teste igjen
Gjest grønn paprika Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 en annen rar ting er det at det stadig stråler i lårene mine- og det har det bare gjort når jeg er gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå