FraENtilTO Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Er bare sånn jevnt over litt uggen, men ikkje megakvalm og ikkje sånn at eg må kaste opp.. bre kjenner på kroppen at den fort blir sånn uggen utmattet småkvalm.... kan ikke spise noe søtt før denne følelsen kommer.. når eg tenker meg om så kommer den som en konsekvens av alt eg spiser..... men er glad så lenge som om at den ikkje er av ekstrem varianten. *bank i bordet* noen som har det likedan?
komplett familie Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 jepp, er småuggen hele dagen... Og så blir jeg fort sulten, og har jegikke mat klar da så skjelver hele kroppen.... Men håper at den ugne følelsen snart går over - er slitsomt når man har en på snart to...
lillepersille82 Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 De dagene jeg ikke er skikkelig kvalm så er jeg akkurat som du beskriver, litt småuggen. Føler meg utrolig ukonfortabel og alle søtlukter er ubehagelige.
Chiquita Bananas Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Har det akkurat slik - bedre det enn å spy for min del....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå