Gå til innhold

gode nyheter fra Troika:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er Gravid!:-) hjiiiiiii:-)

Trodde ikke at det skulle bli noe denne måneden pga. svigers besøk etc., men jammen...

Jeg og mannen min er KJEMPELYKKELIGE!!!!!!!

Håper flere slår følge snart!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gu så koseli =) Gratulere så masse =) Mange uker på vei?

Har min 1. mensen etter SA for 5 uker siden, så spent på hvor lang tid det tar før jeg kommer etter =)

Kos deg med symtomer og alt som hører med ; ) Lykke til !!

Skrevet

Takk takk, nettopp funnet det ut, så 4 uker:-) Det er jo bare å håpe at alt går bra, det er det jo ingen garanti for.

Godt å ha fått mensen igjen da, så kroppen er klar for å prøve påny.

Lykke til i prøvingen:-)

Jeg har ingen symptomer egentlig ennå, litt tidlig.

Dette blir spennende:-)

Skrevet

Nei ingen garantier ..mista da jeg var over 13 uker...så da skal man jo kunne føle seg litt tryggere...men men...Må bare prøve på nytt!! =) Er med godt mot, men blir sikkert litt mere nervøs om jeg blir gravid igjen ...Spesielt før de 13 ukene er gått...

Du er igang iallefall =) 4 uker er bedre en ingenting : ) Så da blir det en vår baby...april? =) Flott tid til trille turer =D

Skrevet

Hihi - her misser jeg én prøveperiode, og så er jeg hektet av lasset!

Godt å vite at også vi gamlisene kan få det til i en fei:-)

Men til hovedsaken: Hurra for dere! Og gratulerer en trillion ganger!!!! Forhåpentligvis sees vi inne hos moden alder-damene i løpet av høsten.

God klem fra

Skrevet

uff, veldig trist å høre. Det er jo da man begynner å glede seg over at den første tiden har gått greit..

Godt å høre at du er ved godt mot, og vil satse med friskt mot!

Ønsker deg virkelig lykke til, det ordner seg vet du

Ja det blir forhåpentligvis en liten vårbaby, rundt midten tror jeg. Ja da har man hele våren og sommeren å nye tilværelsen på!:-)

Skrevet

Hehe takk takk, sdu kommer sterkere igjen vet du:-)

Tok rådet ditt med hostesaft, samt at mannen min tok sink:-) Og jammen!

Føles ikke ut som det gikk i en fei, vi prøvde litt før jeg begynte å henge her på denne siden, men skal likevel ikke klage over at det tok ca. 4 måneder! I tillegg har jeg jo ammet, og det er vel litt preventivt?

God klem tilbake!:-)

Skrevet

Det er vel bare fullamming som er preventivt? Er neimen ikke sikker, jeg. Du skal se denne hostesafta er et tryllemiddel:-) Skal kjøpe en splitter ny flaske når tanta har trukket seg tilbake her.

Her i huset blir forresten syklusene bare kortere og kortere, så jeg lurer litt på hva denne kroppen min holder på med. Har hatt 28 dagers syklus siden tidenes morgen, men nå er det bare surr. Håper det ikke har for mye å si for sjansene våre. Men det spørs om jeg ikke må ty til EL-tester for å være sikker på timingen.

Nuvel. Vi får ta en måned av gangen! Sist prøvde vi også i fire måneder før spiren satt.

Det var nå i alle fall fantastiske nyheter fra din kant - ble utrolig glad på dine vegne! Selv om vi ikke akkurat kjenner hverandre:-)

Nyt dagene - vi snakkes!

Skrevet

Mange som blir gravide i sommer ferien =) Jeg har 2 vår barn fra før ; ) Så hadde vært kos m nr 3 i mai...da hadde vi hatt mars, april og mai =D Men må ta tiden til hjelp da!

Skrevet

Ja her er det bare å kjøpe solvipect!:-) Tror det funker jeg altså:-))

Min syklus har det også vært litt surr med, fått lenger suykluser jeg da, så EL-test var et must. Bestilte på nettet, kjapt og billigere enn apoteket.

Takk for lykkeønskninger, her skal det nytes:-)

Lykke til!

Skrevet

Blir det ei jente, så kan du jo døpe henne Sølvi Pect:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg og mannen min har en datter på 5,5 år og har prøvd nå i 5 år å bli gravide igjen. men så ga jeg opp helt håpet og så nå er jeg plutselig blitt gravid.

Er kommet til 9 uke og er veldig kvalm men gleder meg veldig til å få dette barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...