anema Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Kjenner stikkninger i begge sidene( eggstokkene) er bekymret pga de har gått gale så mange ganger før. Fjernet en tvillingsyste som lå ved /på den ene eggstokken for kort tid siden ...kan det være en samenheng med at det har gått gale før eller disse stikningene?? Jeg er også redd det kan gå gale igjenn da jeg har drukket vin så å si hver dag i sommer ) : Off ! Noen andre som kjenner stikkninger og kan si at det er helt normalt ? ( :
Venterispenningpånummerto Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg kjenner at det stikker i begge sidene jeg også. Snakket akkurat med en venninne om dette og hun sa at dette har hun også kjent alle gangene hun har vært gravid. Tror dette er ganske normalt og tror ikke du skal bekymre deg for dette. Jeg har drukket vin og øl og til og med røyket endel sigaretter i sommer. Sluttet selvsagt med alt dette da jeg tok testen, men bekymrer meg ikke for dette. De fleste gravide her inne har nok tatt seg en øl eller to i sommer før man fikk vite det. Slapp av, tror ikke du skal bekymre deg sånn:)
Loff1 Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg har også stikking i begge sider så jeg håper dette er normalt. Kjenner godt når jeg har eggløsning men dette er et litt annerledes og lengre stikk på en måte... og selvfølgelig på begge sider nå. Er snart i uke 8 og går ut ifra at disse stikkningene er ting som strekker seg litt... eller no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå