Gå til innhold

Enda en "skjer det noe?" - telefon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så er termindatoen her, og jeg har ventet leeeenge på denne dagen. Men babyen ligger godt og trygt der inne enda. Og nå begynner telefoner og SMSer å tikke inn: Er du en eller to? Kjenner du noe? Har det skjedd nå? Har dere fått babyen?

Nei, det har IKKE skjedd noe enda, og jeg har jo sagt at jeg skal ringe og melde når det skjer. Blir litt frustrert, er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer den der, ass. Jeg orker ikke det forbanna maset! Maser noen bestemte mer nå så kommer jeg ikke til å fortelle noe!

Skrevet

Føler med deg! Jeg har elleve dager igjen, men allerede nå har jeg begynt å få spørsmål! Jeg sliter også med spørsmål om hvordan jeg føler meg. Svigerfar spør hver bidige dag, og uansett hva jeg svarer kommer et "ok" tilbake. Da pappa spurte og jeg svarte at jeg ikke har det særlig bra og er sliten og alt det der, fikk jeg til svar "Ja, det er slik det skal være det". Ok tenker jeg da, hvorfor spør dere egentlig??

Så er ikke bare du som er frustrert! :) Jeg vet de mener godt, men jeg begynner å bli meget lei av å svare på spørsmål, har jo gjort det siden jeg ble gravid....

Lykke til videre - alt dette er snart glemt! :)

Skrevet

Så godt å høre at vi er flere som tenker sånn... Har i en ukes tid nå fått telefoner, sms, mail ifra alle kanter om hvordan det går og om det skjer noe snart.... Jeg skjønner jo at folk bare vil en godt og at det er spennende, men det er jo likeså spennende for meg og mannen min også... Vi venter 1. mann og har termin 12.08.08, og det er første barnebarn på begge sider, og da selvfølgelig første tante-/onkel barn... Takk og pris for at det bare er meg som har søsken ( jeg har 2), og det er mer enn nok, for kommende tante har vært supermasete... Jeg TROR jeg endelig har fått det inn i hodet hennes at, ja, jeg skal si ifra NÅR det skjer noe og NÅR det har skjedd. Har vært daglige sms og tlf om "kjenner du noe nå da?" " er det liv hos babyen nå eller sover han?" Holdt på å bli sprø, så jeg måtte virkelig "banke" det inn noen ganger og be henne slappe av, selv om jeg vet hun gleder seg til å bli tante...

Jeg har begynt å slå av tlf og si ifra om at dersom jeg ikke svarer betyr ikke det det samme som at jeg er i fødsel, men prøver å hvile... Funker til en viss grad...

Skrevet

Jeg skjønner hva dere skriver. Er selv en privat type som ikke liker så mye innblanding og mas, men... og det er et stort men. Det er damer der ute som ikke får en eneste telefon. Det er familier som får nye medlemmer uten at noen bryr seg. Det finnes små familier der besteforeldrene til den nye verdensborgeren for lengst har gått bort og foreldrene er uten søsken. Kanskje verdt å ha litt i bakhode neste gang svigers ringer for gang nr. 14 den uken...

Skrevet

Joda, jeg skjønner det. Har egentlig litt av begge i familien. Halvparten bryr seg ikke det døyt og den andre halvparten ringer fra tidlig morgen til sen kveld (etter leggetid) og lurer på hva som skjer. Noe midt imellom hadde vært greit...

Skrevet

Jeg blir ganske irritert når folk maser sånn som de gjør! Vet jo at de mener det godt, men det blir mest bare slitsomt når de holder på sånn.

Babyen kommer når han kommer! :)

Skrevet

Henger meg på her. Orker nesten ikke levere dattera mi i barnehagen nå lenger da vi blir overfalt av tre tanter og gjerne foreldre til de andre barna som slenger seg på hver dag. Og det er samme når jeg skal hente også. Er du her enda? Vi hadde håpet du ikke skulle komme!! Er du ikke langt over tida nå? (Joda, tre dager, men samme spørsmål siste tre-fire ukene)Kjenner du ingenting?

Stakkars datteren min! Synes det er vanskelig å si i fra, men nå orker jeg nesten ikke gå dit. MOren min har kommet og leverte i barenhagen i dag. Hun ble så forferdet over "maset" at hun vil si fra når hun henter i dag, de må slutte å mase på datteren min og heller la henne fortelle selv når det har skjedd noe!!

JOda, det er godt ment, men man blir jo SPRØ. Ikke lett å slappe av og være tålmodig selv!!!

Skrevet

oh yes...har gått to dager over,, mas over alle hauger!! veit di mener godt, men jeg sier ifra..

Skrevet

Huff...vet så godt hvordan dere har det....jeg er seks dager på overtid å holder på å bli gal av masingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...