Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jente/gutt? Hvor gamle var de ved samlivsbruddet?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 14 og 7, begge kjønn. Har ikke bodd med barnefar. Var bare kjærester i perioder, med mye krøll imellom periodene.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 2år, jente, har vert alene hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 En nydelig liten gutt på 10 mnd:) Vært alene hele tiden..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jente 3 år, ble brudd da hun var 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Fantastisk liten gutt på 10 mnd. Vært alene hele tiden
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 verdens skjønneste prinsesse på 9 mnd. vært alene hele tiden
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Gutt på 3,5 år. Har vert alene hele tiden... far vil ikke ha noe kontakt:( Får vel signere m anonym jeg og da sia alle andre har gjort det;)
pøber´n & je Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 4 år og 1 mnd. Vært alene siden jeg var 6 mnd på vei
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Gutt på 13 måneder, vært alene hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Har en gutt- han var 4 år når faren forlot oss. Vi var gift-
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Gutt på 2 år og 7mnd. 2 år da det ble brudd..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Vi har ei tulle på 2 år:) Flyttet fra hverandre da hun var året.
alene pappa Skrevet 10. august 2008 #14 Skrevet 10. august 2008 min blir 5 nå i sept. hvert alene med han siden han var ett år.
¤ my precious ¤ Skrevet 10. august 2008 #15 Skrevet 10. august 2008 Gutt på 16 mnd. BF og jeg flyttet fra hverandre(etter 6 års samboerskap) da jeg var 4 mnd på vei.
Anele&Solstråla Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Jente på 9 1/2 mnd, vært alene siden jeg var 5 uker på vei...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 Jeg har jente. Da vi gikk fra hverandre var hun 9 mnd. Liten og uskyldig stakkars:(
hgutto Skrevet 11. august 2008 #18 Skrevet 11. august 2008 jente 4 måneder:).. vært alene hele tiden, faren vil ikke vite av ho:( tosken.. han aner ikke hva han går glipp av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå