Monstermamma Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 gjør dere glade, og hvilke gjør dere triste? Utrolig så mye minner som knytter seg til musikk:) Høret nettopp "Seasons in the sun" på radioen - gråter like mye hver gang!!!
tante grusom master of law Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Forever young!!! Både trist og glad! Take on me- glad!
cherry coke Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Grace med Jeff Buckley- en sang som gjør meg både glad og trist:)
Oi ..! Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 "Hverdag" av Louis Jacoby. Blir så sabla rørt hver eneste gang!: http://www.allsang.net/sanger-historier/barnesanger/Hverdag.htm "You don't own me" fra filmen Førstekoneklubben gjør meg glad og minner mannen min på at han kun har meg til låns ;D "You shook me all night long" med AC/DC - får fram rocker'n i meg! "Here you come again" med Dolly Parton - blir bare glad av den selv om teksten egentlig sier noe om hvor håpløst alt er når eks'en kommer tilbake gang på gang. "Hallelujah", originalversjonen med Leonard Cohen - varm og nydelig "She's always a woman" med Billy Joel gjør meg rørt da den sier noe om betingelsesløs kjærlighet. Herremin - hva hadde verden vært uten musikk?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå