Lille*Frue* Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Er snart i uke 28 allerede.. Er ikke til å tro hvor fort det går egentlig.. Lang ventetid suns jeg, men hvis man virkelig tenker seg om, så går det fort =) Jeg er lei av å vente egentlig.. men hvis jeg tenker på hvor mange uker jeg har gått, så er det ikke mange ukene igjen En herlig tanke..
:*lillefru*:har født*: Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer med snart fullført 2.trimester, håper du får en hyggelig tid i 3.trimester, masse lykke til )
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg har også min siste uke her, det har gått utrolig fort og det sies jo at 3. tri går enda raskere så dette blir spennende;)
Youngster*mamma* Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Dette er min siste uke her inne også Blir herlig å komme over i et nytt trimester. Dette trimesteret har gått seeeeeint Håper det siste går litt fortere. Gleder meg sånt.
Girlygirl83 Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Flytter over på onsdag:) Skal bli herlig med siste innspurt. For tiden syns jeg det er fint å være gravid og tiden går fort. Første trimesteret og ukene etterpå gikk i sneglefart og jeg var drittlei. Men nå er formen fin og jeg gleder meg til de siste månedene. Er i full gang med shopping og forberedelser og det korter ned tiden masse. Lykke til dere:)
Lille*Frue* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 2. trimester suns jeg har gått tregt jeg og.. så håper det siste går fortere.. er nå 2 dager inni uke 28.. og lengter etter engansstønaden.. da skr jeg shoppe til jeg stuper hehe.. (har endret nick nå da) Ville gjøre det siden jeg skiftet trimester hehe
Lille*Frue* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2008 lykke til, til dere alle forresten
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Æ har åsså bare dn hær uka igjen hær inne ;-) syns tia har gådd jævli fort!! :-))) Men nu e d verre sia formen e dårli :-/ blidd kvalm igjen å endel uvel me svimmelhet osv. Men satse på d ordne sæ :-) ska på ferie til Bulgaria om 17 daga, å dn SKA æ være me på :-P så fåkke lov å bli dåli nu, hehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå