Daisy :) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Da tar jeg med eg magen og vi flytter oss videre mot målet.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer med 2 trimester fullført, og masse lykke til i siste! Enda et skritt nærmere mål :-)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer med fullgått 2.trimester, ønsker deg masse lykke til i 3.trimester )
*babymoon* Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Lykke til videre...kommer snart over jeg også..går i min 27 uke nå..så er vel ikke så lenge igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå