student06 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Er plaget av ekstrem kvalme, er selv sykepleier og er godt kjent med det kvalmestillende medikamentet Afipran i jobbsammenheng. Noen som har erfaring med dette mot svangerskapskvalme?
Engodmagefølelse Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg tok afipran en periode. Tok noe av toppene men kastet fortsatt opp så følte ikke det var helt verdt det.
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hei. Jeg spurte legen min om jeg kunne få.Hadde da spydd 20 ganger på en dag,helt på felgen.Men han ville ikke skrive det ut til meg.Var då 6+2. Så han sykemeldte meg i litt over en uke.skal til han igjen på fredag og då skal vi diskutere det på nytt. Men han sa at 3% som brukte det fikk foster med misdannelser.Men at det ikke kunne dokumenteres til pillene. Men uansett så ville ikke han gi meg det. Glad for det nå,for den værste inntense kvalmen har gitt seg.den jeg har nå kan jeg heller leve med:o) Ikke for å skremme,men alle sier vel ulikt. Ikke hvet jeg,men jeg hadde ikke noe valg og hørte på legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå