Gå til innhold

Blærebetennelse? *haster*


*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kan ha fått blærebetennelse, jeg føler at jeg må tisse hele tiden men det kommer nesten ingenting ut og jeg får en fryktelig stikkende smerte fra underlivet og opp i magen! Det er også blod i urinen, er dette en vanlig blærebetennelse eller kan det være noe annet? Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert urinveisinfeksjon. Jeg ville kommet meg til lege/legevakt nå og fått antibiotika. Ikke lurt å gå med, særlig siden urinveiene dine er så irriterte at de blør...

God bedring!

Skrevet

Okei, tusen takk for svar, skal ta en tlf til legevakta! :o)

Skrevet

Høyres ut som blærebetennelse(UVI - urinveisinfeksjon), ja. Drikk appelsinjuice og kom deg til legevakta:) Du treng nok medisin.

 

Det er vanleg at det er blod i urinen ved blærebetennelse, ja.

Skrevet

tranebær!!! De selger ocean spray cranberry juice på ica, som du kan kjøpe i morgen, så snart det treffer blæren din så får du en veldig lindrende effekt. I dag kan du sikkert spise syltetøy hvis du har det i kjøleskapet. Ellers må du til legevakten for å få medisin for å bli kvitt det, men tranebær tar smertene vekk fortere enn pillene virker.

Skrevet

Du kan drikke diverse greier for å hjelpe litt men det eneste som funker er antibiotika. Ikke vent med å dra til legen. Det kan gå oppover urinveiene til nyrene og nyrebekkenbetennelse er dritvondt, så dra før det går så langt.

Skrevet

Takk for alle svar, har ikke fått tatt kontakt med legen enda, men skal gjøre det i morgen tidlig! Skal også ut å handle, takker for alle gode tips!! :o)

Skrevet

Skal man ikke alltid kontakte lege når det er blod i urin???

Gjør det uansett du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...