Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Kva er generelt finast? øsnker forandring, men usikker.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Går for rosa,med et lite innslag av grønt;) Vansklig å si hva som er generelt finest for det varierer jo fra person til person. Noen er kjempe fin med blondt hår mens noen kler det ikke i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå